לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:) Welcome to my life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

..This is my summer


אז זהו נגמרה השנה.. שנה קשה מתישה שלקחה ממני המען כוחות..

השנה הזאת למדתי על עצמי קצת יותר.. למדתי כמה אהבה פגעה לי בציונים ולמה שאמרו לי להשקיע וללמוד בעצם זלזלתי.. ושלמתי על זה מחיר כבד.. כבד מאוד הייתי אומרת.. אם זה היה לוותר על המגמה שרציתי רק בגלל חברות.. ולהתחיל ללמוד מגמה אחרת.. אם זה היה שנידו אותי חברתית.. כן נידו אותי לשלושה חודשים.. הדברים הגרועים שעברתי השנה היו בריונות מכל הסוגים אם זה אחת שפתחה לי חזיה באמצע שיעור או אחד שהוציא לי שם של שרמוטה מול כיתה שלמה.. ואם לא הייתה לי את החברות שלי שבסופו של דבר החזירו אותי אליהם.. כי הם הבינו שטעיתי ..ותמכו בי.. ואת הידידים שלי .. אני די בטוחה שלא הייתי עכשיו פה יושבת ומספרת לכם את הסיפור שלי.. השנה גם התאהבתי באדיוט כמו שכבר קראתם את הפוסטים הקודמים שלי ואם לא אז תחפשו אותו.. כי אני לא הולכת לפתוח את הסיפור הזה שוב... השנה איבדתי קשר עם ידיד קרוב שלי כבר יותר מחצי שנה אנחנו לא בקשר..

השנה יצאתי לדייטים,התאהבתי,התאכזבתי, החלטתי שלא להתאהב שוב. אבל התאהבתי והוא לא יודע את זה. אבל יותר מהכל למדתי על עצמי מה הפגמים שלי,מה החסרונות ומה היתרונות שלי. למדתי לא לוותר לעצמי והנה אחרי שהייתי מיועדת למב״ר קיבלו אותי לעיונית. יודעים איך? נלחמתי! פשוט לא ויתרתי לעצמי. למדתי שאני אחת שקשה לה לקבל שינויים,וקשה לה להיפרד מאנשים. אבל מצאתי שיטה איך לאגור את הדמעות ולהפסיק לבכות על זה. אנשים אמרו לי הרבה שנה,שאני ילדותית. הם לא יודעים מה זה לחוות טראומה ולהתבגר כל כך מהר.. בחיים לא חשבתי שבגיל 10 אני אתבגר כל כך מהר.. שתבינו אני לא רציתי את זה.. זה פשוט קרה. אז כן איבדתי את הילדות שלי והתחלתי להתבגר.. ועכשיו אני רוצה לקבל אותה שוב,אז כן אני ילדותית. סו? השנה הבנתי מי אני. ולמדתי להעריך את עצמי. ולא להישבר מכל מילה.. במיוחד שאדם הכי קרוב אלי הולך לשלוש שנים.. לחיות בלעדיי בכל יום ורק בשבות אני אזכה לראות אותו.. 

אז איך אני עוד יכולה לסכם את השנה שבה השתנתי מקצה לקצה.. 

כנראה שלומדים להעריך מה שיש,לפני שהולכים לא אבד אותו.. כי שמאבדים לומדים להעריך אנשים..

טוב אז זה הכל להפעם.. 

 Romi 😝 (זה הכינוי שלי החלטתי לחתום שלא תחשבו שאתם מדברים עם זרה ).

שבוע טוב עם בשורות טובות.. ^.^

נכתב על ידי , 22/6/2013 09:23   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, ביקורת, אקטואליה, אהבה ויחסים, בית ספר, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

Skype:  rot2512 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי הנסיכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי הנסיכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)