לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז, זה בלוג שלי , על החיים שלי, על החברים שלי, על כל מה שעובר עלי ויעבור עלי . סתם שטויות וסתם חפירות, לא אוהבים? אתם יותר ממזמנים להתחפף! D:

Avatarכינוי:  Llama_style

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2013

בגרות בהיסטוריה- דרך לכישלון מהיר


אז ככה, היום הייתה הבגרות בהיסטוריה, אני חרשתי לבגרות והוגשתי על 85(כן, המורה נתנה לי את זה אחרי שקבלתי 90 במתכונת.)עכשיו, אני שואלת אתכם על הבגרות המעצבנת הזאת, למה אתם עושים את זה? להכשיל אותנו, דור העתיד שלכם, אתם רוצים שכולם ינקו רחובות? אני לא מבינה מהקטע של השאלות המפגרות וללא ההיגיון, בכל החומר שזה איזה מאה עמודים בחרתם חומר קטנטן שאף אחד לא למד וכתבתם עליו, חומר שהיה איזה שורה וחצי, באמת? אני חרשתי-במעט המובנים-ואני רואה את התשובות ורוצה לקפוץ מהחלון, שזאת אחת מאפשרויות היותר נעימות שחשבתי...

אתם, משרד החינוך היקר(יקר ממש) נותן לנו הרי חומר, אני מבינה היסטוריה צריך ללמוד המון וזה, אבל עוד מכשילים אותנו ונותנים נוסח מעצבן שנותן כל כך הרבה פרשניות בנוסף נותנים לנו איזה משגיחה מפגרת בת20 מתרגשת שלא מבינה מהחיים שלה וכל הזמן מדברת בטלפון עם חבר שלה, אתם צריכים להיות  מבוישים, בכלל הקטע שהכשיל אותנו, עוד לתת לנו איזה משגיח מפגרת?

עזבו, אין לכם עוד שאלות? אני נשבעת שנה הבא השאלות היו אם להרצל היו כנים או פישפשים בזקן! אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, יש מועד ב' בקיץ ולא אני ולא חברות לא עומדות לגשת לשם בשביל ללכת עד חדש שלם לקורסים ולשלם לבגרות חוזרת שאתם הכשלתם אותנו כי נתתם לנו כאלה שאלות מעורפלות ומסובכות.

 

אגב אני לא היחידה שחשבת כך, המון אתרים היום פרסמו מחמש תלונות של תלמידים בכל הארץ שפשוט אומרים שזה לא הוגן, פתחו את זוג העיניים היפות שלכם ותעשו עם זה משהו כבר!

 

היסטוריה- שתפו!

היסטריה בהיסטוריה: "בחינת בגרות מכשילה"

תגובת משרד החינוך:"בחינת הבגרות חלק א' שנערכה היום תאמה באופן מלא את ההנחיות שניתנו למורים במסמך מנחה שפורסם באתר המפמ"ר כבר ביוני 2012, וכן בהשתלמויות המורים במהלך השנה. למטה הבחינות הגיעו בקשות הבהרה בגין שאלות 3,4 . שאלות אלה נבנו במלואן בהתאמה להנחיות אלה. מפניות שהגיעו למטה עולה כי מורים רבים הניחו שהשאלות מכוונות לדרישות גבוהות יותר ממה שנדרש בפועל. כלומר- מורים ביקשו לבדוק האומנם התשובה נכונה (והיא אכן הייתה כזו). יתרה מכך במספר מקרים טענו המורים כי הם עצמם חלוקים בתשובותיהם, ולא בכדי – לאותה שאלה אפשריות כמה וכמה תשובות ועל כן אין במחלוקת זו כל רע. בכל מקרה, נראה כי המורים והתלמידים דואגים על לא מאומה. מאחר ואנו עוסקים בתחום ידע הומניסטי, מספר התשובות שתתקבלנה רב מאוד, ואיש לא ייפגע."

בגרות בהיסטוריה 10.6

נכתב על ידי Llama_style , 10/6/2013 22:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLlama_style אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Llama_style ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)