לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

רגע אני אתחרט על זה



Avatarכינוי:  סחוטה

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

תחנת רכבת


הרכבת בתהליכי עצירה, אתה תופס לי את היד ומושך אותי לנשיקה.

התחושה של השפתיים שלך לא הייתה זרה לי, אבל הנשיקה הזאת, היה בה משהו שונה.

אני מנסה להתמסר לעומק שלה, ושלך, שאני מגלה בפעם הראשונה, אבל חריקת העצירה של הרכבת מטרידה את המחשבות שלי. 

אתה אוחז במותניים שלי ומצמיד אותם אליך, ואני מניחה את כפות ידי על החזה שלך, והעניים שלי מתמלאות דמעות. 

האוויר הקריר פתאום חודר לסוודר שלי, אני מחבקת את עצמי ולוחשת לך "זה לא בסדר, זה לא יכול להיות"

אתה מהנהן אליי, ואתה יודע שאני מאוהבת בך, ושכשנישקת אותי לא חשבת שתפגע בי. 

"זה לא יכול להיות" חזרתי על עצמי, והבנת, הבנת שכלאת אותי. וכמה אנוכי אותי.

ושלא תאהב אותי כמו שאני אוהבת אותך, לעולם. 

נכתב על ידי סחוטה , 11/10/2014 22:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסחוטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סחוטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)