לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ה' אינו מעמיד אותך בניסיון שאינך יכול לעמוד בו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

בוקר טוב ישראבלוג.


היי חובבי ישראבלוג, מה מצבכם היום?


איתי הכל טוב, חוץ מהמיגרנה והכאבי שרירים, מזג אוויר אידיוטי  .
בכל מקרה, כ"כ רציתי לבוא ולעשות פוסט נחמד, אז אמרתי למה שאני לא אפרסם פה דברים שאני אוהבת? דברים שאני חולמת עליהם? אתם יודעים, מן פוסט תמונות אינטרנטי כזה קריצה

אז בואו נתחיל בסדר אקראי שכזה...

 

1. בן-זוג אוהב שלא יתבייש בי. 3>

 

2. לגור בTLV. (:

 

3. להיות שחקנית בטלוויזיה הישראלית. D:

 

4.לגדל צ'יוואוואה. ^~^

 

5.לנסוע הקיץ למלון עם חברות. (;

 

6. לפתח את הקול. O;

 

 

עכשיו יש לי בעיה קטנה, אני אשמח אם תעייצו לי !

מה עדיף - לוותר על פיתוח הקול ולחסוך כסף לשבוע עם חברות במלון ? לבד בלי הורים, חוויתי את זה פעם בטיול שנתי, אבל זה לא אותו דבר..

או שעדיף - לוותר על הנופש במלון ולהתרכז בפיתוח הקול ? כי אני אוהבת לשיר וזה כיף, ומי יודע , אולי זה יועיל בעתיד..

 

אני אשמח לקבל תשובות , ודעות על הפוסט בכללי (:

אוהבת אתכם 3>

 

חיבוקים ונשיקות,

     מתבגרת טיפוסית.

נכתב על ידי א. הכותבת. , 22/4/2013 11:54  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  א. הכותבת.

מין: נקבה




קוראים אותי
5,621
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. הכותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. הכותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)