לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ה' אינו מעמיד אותך בניסיון שאינך יכול לעמוד בו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

שכחו מכותרת, בואו נעבור לעיקר.


כמה בכיתי היום, טונות של בכי, בהקלטות ובבית לאחר שחזרנו. בכי, בכי, בכי, דמעות יורדות בלי סוף.
למה לי לא מגיע לשיר במחרוזת האהובה עליי ביותר,זו שאני מתחברת אליה? למה לי מגיע לשיר שירים על הטבע  ?! לפחות שם קיבלתי סולו -.-
כאילו, כל כך התאמצתי, השקעתי, וברור שאני לא אשיר במחרוזת שלי, כי אין לי את הנגיעה המזרחית והסלסולית, וכל הבולשיט הזה !!!! 
אתה אדוני הבמאי , באת ואמרת לי :" יצא לך יפה מאוד." , אבל אם פתאום ששרה טיפה יותר יפה כי היא מסלסלת אז אתה לוקח אותה?! צודק, היא באמת שרה טוב, אבל לה לא היה אכפת איפה להיות, ולי כן, וזו הייתה המחרוזת שלי, הרצון שלי, אני רציתי לשיר אותה על הבמה בסוף שנה !

אחרכך עברנו למחרוזת האחרת - בהתחלה בכלל לא רציתי לנסות לשיר את זה קוראי ישראבלוג, ישר ויתרתי - למה? כי אני לא מתחברת ממש, לא הכי מתה על זה, אבל ברור שהיה לי רצון לפחות להיות במחרוזת הזו. בסוף כי ויתרתי לשיר סולו אחד גם במחרוזת הזו, כי פשוט זה השיר אחד מאלה שפחות אהבתי שם, אז הוא אמר שמישהי אחרת תשיר אותו. יצאתי ובכיתי - למה? כי לא יצא לי את שירי המחרוזת האחרים שהיו כלולים בה, והנה נגמרו 2 המחרוזות היחידות .. אבל אז, הפלא ופלא, אדון מפיק ראה אותי בוכה ולא הבין מה קרה, ואז אמרתי לו בבקשת תחינה שכזו - " אני יכולה לנסות בכל זאת לשיר את השיר שויתרתי עליו במחרוזת? זה נורא חשוב לי.." - ואז הוא אמר שהוא לא מבטיח לי שאני אחליף אותה אבל הוא נותן לי לנסות העיקר שהוא לא יראה אותי בוכה.. ונחשו מה? ישר אחרי שסיימתי לשיר הוא אמר לי 'וואו כנסי'  , אחרי זה עברנו עוד כמה שירים הרגשתי שהלך לי טוב ולא נבחרתי עדיין - ולא היה לי כבר כזה אכפת, כי הייתי במחרוזת  , מה שהכי רציתי ! .. ולבסוף באחד מהשירים הוא נתן לי גם קטע קטן לשיר .. קטע מרגש האמתי, ומישהו פשוט כשיצאתי אמר לי 'וואו זה היה מחריד.' .. ואמרתי "ממש תודה לך" , והתיישבתי. אחריי היה תורו והוא נכנס והמפיק אמר לו באמצע 'גם לך לא הולך משהו בסולם הזה אתה יודע?' חה, אכלת אותה ! כשאמרת שאתה הרבה יותר טוב ממני, כי אתה יודע לשיר יותר טוב ממני בטיפת מזרחיות .. חה חה חה .

בכל מקרה, אחרי כל כך הרבה בכי,  אמרתי לעצמי - היי חברה שלי אמרה לי שכן יצא לי יפה, ואולי היא קצת משוחדת כי היא חברה שלי ואם היא לא תגיד משהו במקום זה ממש יעליב, אבל עדיין כיף לשמוע מחמאה. ילד אחד הסתובב ואמר לי 'וואו שרת יפה' - ואפילו לא שאלתי מה דעתו, לא ממש מחוברת אליו, ופתאום הוא פשוט אמר לי את זה, וזה היה כיף לשמוע את זה , ולמי אכפת כבר מהשאר? אני ארקוד בכל השירים, ואפילו יהיה עליי אור זרקורים בחלקים שבהם אני שרה - אני אמורה לשמוח ! למרות שעדיין מאוד עצוב לי, אבל אני אהיה חזקה..אני חייבת 

גם קשר עם מישהו מהעבר הוחזר, מוזר לי שאנחנו מדברים עכשיו יותר מפעם..כי פעם הכל היה אחרת, אבל עזבו אין לי כוח לפרט.
ואיזה שישי הזוי, אבל גם זה בא לי לשמור לעצמי - מה שאני כן רוצה להגיד, שזהו עד הצבא אני הולכת ליהנות, לעשות שטויות, לנסוע למקומות, כן - אני הולכת לחיות את החיים ! 
נכתב על ידי א. הכותבת. , 4/5/2013 21:01  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  א. הכותבת.

מין: נקבה




קוראים אותי
5,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. הכותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. הכותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)