לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ה' אינו מעמיד אותך בניסיון שאינך יכול לעמוד בו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

מילות הלב.


הרגע הזה שאתה אוהב מישהו , אז אתה מוכן להקריב דברים שחשובים לך בשביל לא לאבד אותו .. בשביל להחזיק אותו קרוב אלייך..

אז אני ושניר חזרנו. נפגשנו שלשום ואת המשיכה אי אפשר היה להכחיש, ואת הכאב שזה לא כמו פעם.. גם אי אפשר היה להסתיר. בהתחלה לא האמנתי לו, כשהוא אמר את זה.. אחרי שנה וקצת, בה הספקנו כ"כ הרבה בזמן כ"כ מועט.. לריב, להשלים, לפגוע, להיפגע, לאהוב, לא לסבול, להתחבר, להתנתק.. הכל, פשוט הכל. 'אני אוהב אותך' .. וואו, אם היו שואלים אותי אם לפי דעתי הוא היה אומר את זה אי פעם, הייתי עונה חד משמעית -לא. למה? כי הוא לא בנאדם כזה, שיבוא ויפתח את הלב יותר מידי, גם אם הוא אומר שהוא לא רגיש כמו שאני חושבת, אני עדיין לא מאמינה לו.. לדעתי יש לו לב ענק בפנים, והוא פשוט מתוסבך לפעמים עם עצמו בדיוק כמוני. 
הוא לא היה סגור על עצמו בעניין של החזרה.. אני עמדתי על שלי ואמרתי שקשר רציני זה הדבר היחיד שאני מחפשת, ולא מעבר. הוא אמר שהוא מוכן לנסות שוב כי הוא לא רוצה לאבד אותי, כי אני חשובה לו, וכי הוא .. אוהב, אותי. הוא אוהב אותי , אני עדיין לא מעכלת שהוא אמר לי את זה פעם ראשונה בחייו.. והודה שאהב עוד לפני, רק פחד להגיד, כי לא רצה לתסבך אותי ואת עצמו יותר, וכי פחד מלהיפגע.. ובצדק, פגעתי בו הרבה, לא שהוא לא בי, אבל זה היה הדדי..  הוא גם אומר שהוא מבטיח להשתדל לא לפגוע בי, כי הוא לא רוצה את זה.

אתמול לפני אירוע חשוב שלו שלחתי לו המון בהצלחה, אני מאמינה בך (: , כעבור שעה וחצי, בה אמרתי לעצמי מספר פעמים 'איך הוא רואה ולא עונה לי' קיבלתי ממנו הודעה 'המון המון תודה נונה שלי, שיהיה לך לילה מדהים! (:' , חייכתי לעצמי והרגשתי טוב, מפני שהייתה בי עוד התקווה שהוא לא עונה כי הוא מתרגש, או כי הוא עם המשפחה כרגע ולא מזמן הגיע הבייתה אחרי הבסיס, והחזרתי לו גם 'לילה מדהים (:'

מאז לא דיברנו. ואולי זה קצת מפריע לי, קצת הרבה. הרי אנחנו זוג כרגע לא? אז למה הוא לא מדבר איתי.. כבר צהריים, ואולי אני סתם מגזימה, למה לו לחפש לדבר איתי, אולי הוא רוצה קצת שקט, קצת להיות עם המשפחה, אולי חברים.. ולעומת זאת, אני חברה שלו, שלפחות יכתוב בוקר טוב, ובעצם.. אולי אני באמת קצת מגזימה עם איך שאני רואה את המצב.
אני רוצה מאוד להציע לו להיפגש היום, אבל לא רוצה לצאת החפרנית, הדביקה, הלוחצת.. לא רוצה שהוא יקבל תסביך ויפחד מהקשר, או כל דבר אחר. אני מכירה אותו, יש לו את הפאקים שלו, כמו שלי יש. 

אז עקב התסביך הזה, והפחד להרוס.. מגיע שוב המשפט הראשון בתחילת הפוסט.. אני מכריחה את עצמי לא לכתוב ולא כלום, כי אולי יש בי עוד תקווה שהוא יעשה זאת ראשון, וכי אני לא רוצה לאבד אותו כ"כ מהר.. אולי אני טועה, ואולי לא.. אבל אני באמת אוהבת אותו.



-
עריכה: הוא בדיוק כתב לי הודעה ואיחל לי שבת שלום ואמר לי לצפות לשיחה ממנו עוד מעט.
יייפייי ייאייי ^^
עריכה שנייה: זה הגיוני שאני מחכה מ4 לשיחה?! 
עריכה שלישית: אז בסוף דיברנו אתמול ב11, נשברתי ב10 עשיתי שיחה הוא לא ענה וב11 חזר אליי. לא נפגשנו אומנם אבל דיברנו וכיף לי לשמוע שאני לא אמורה לעשות שטויות ושאני אשמור על עצמי ^^
הוא אמר שהוא ידבר איתי יותר מאוחר, הוא כתב לי את זה שעה אחרי כאשר הגיע למסיבה אצל חבר.. הוא לא דיבר, אז גם אני לא!
ב5 היום נשברתי ושלחתי הודעה 'מתי יוצאים?', אבל היא לא התקבלה אצלו.. ופתאום חצי שעה אחרי הוא התקשר והוא התקשר על השנייה שהתעורר משנת הצהריים, בלי לראות את ההודעה עד שסיימנו לדבר, רק אז זה אשכרה שלח לו! זה אומר שהוא חשב עליי ועוד על השנייה שקם, נכון אולי זה פתטי ברמות ודבילי להתרגש מזה, אבל אני אוהבת את זה שהוא באמת מתאמץ, לא כמו פעם, גם אם לפעמים הוא שוכח ואני לחוצה. אני צריכה להתחיל לקחת דברים יותר בקלות, ולא לאכול ישר תסביכים.
בכל מקרה, היום אנחנו אמורים להיפגש, ואני הכי מקווה בעולם שזה בהחלט יקרה..
עריכה רביעית: בסוף שאלתי האם אנחנו נפגשים והוא אמר שהוא לא בעיר ויחזור מאוחר ומחר הוא צריך לקום מוקדם לעוד שבוע בבסיס.. ככה שלא,אנחנו לא נפגשים.. היית יכול להודיע.. בלי שאני אשאל. אבל דילגתי על זה, אני לא רוצה להרוס מההתחלה ולעשות מזה כזה סיפור, אז אמרתי שבסדר ואיחלתי לו לילה טוב, והוא איחל לי חזרה, בהכי רגוע והכי מתוקי שיש.. חחח לפעמים צריך לשתוק כשמפריע, זה מציל הרבה לא?
-
עריכה חמישית: היום בבוקר שניר שלח לי הודעת בוקר טוב, ודיברנו בערך כחצי שעה.. חמוד כבר בבוקר כותב לי (:
הוא באמת מתאמץ , בלי עין הרע כמובן. (:

*
עריכה שישית: אז אתמול כתבתי לו בוקר טוב והוא אמר שהוא עסוק וידבר איתי אחרכך. בצהריים הוא התקשר ודיברנו 10 דק' ובשיחה החלטתי לו על אתמול שהוא אמר שידבר איתי בהמשך היום ובסוף זה לא יצא לפועל. אמרתי את זה כזה מצחקקת, מראה שלא באמת מפריע לי, "רק פעם הבאה פשוט אל תבטיח לי חיימשלי" , ואז הוא אמר "ברח לי אתמול." אמרתי "כן אני יודעת לא נורא.." , הוא אמר:"לא נו מה עכשיו לא נורא ו.." קטעתי אותו (ישר הבנתי שהוא חושב שאני באה לצאת עליו) :"אני לא כועסת או משהו, סתם אומרת לך מפגר." וצחקתי, והוא אמר:" כבר חשבתי את באה לצאת עליי..", ואז אמרתי:"חחח לא ממש לא, סתם אמרתי לך לידע כללי."
בסוף השיחה הוא אמר לי להתקשר כשאני אסיים עם העיסוק שלי, התקשרתי והוא לא ענה, אבל אפשר להבין - בסיס. הבעיה היא שהתקשרתי בצהריים ואח"כ ראיתי אותו מחובר כמה וכמה פעמים בוואטספ, והוא אפילו לא טרח לחזור אליי -__-

הבנאדם הזה כ"כ לא מובן לפעמים. נקווה שהיום הוא יטרח לדבר איתי חח
-
עריכה שביעית: הוא בהחלט טרח, והוא אמר שנדבר כעבור 10 דק'.. חשבתם שהוא לא ידבר? איזה קטני אמונה.. (כמוני חיחיחחי) הוא דיבר אבל הוא כתב פשוט שהוא לא יוכל לדבר יותר הלילה אז נדבר כבר מחר, הוא הודיע לי שהוא לא יוכל לדבר, הוא לא גרם לי לצפות סתם, הוא באמת הקשיב אתמול למה שאמרתי !! יש :)

 ואם אתם קוראים פה, תגובה תשמח לבב אנוש (ME ^^) 
נכתב על ידי א. הכותבת. , 21/6/2013 15:35  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  א. הכותבת.

מין: נקבה




קוראים אותי
5,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. הכותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. הכותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)