לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ה' אינו מעמיד אותך בניסיון שאינך יכול לעמוד בו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

סתומה.


פאק מה עשיתי מה עשיתי מה עשיתי..
והנה היה עוד אפטר לשכבה קוראי בלוג יקרים, ואני בשיא הטמטום שלי התנשקתי עם מישהו, ונחשו מי? הידיד-יזיז-אקס !
בזמן שאני במערכת יחסים עם שניר שרק מתאמץ ומתאמץ בה, ושהתקשר לברר מה שלומי יותר מפעם אחת.

אני לא יכולה לספר לו, אם אני אספר כל הקשר ילך לפח.
היי, לפחות למדתי שהידיד-יזיז-אקס סתם זבל, שאומר לי כמה הוא אוהב אותי ושנהיה ביחד, ופתאום כשאני אומרת שאני לא מאמינה מיליון פעם ומסבירה לו כמה לדעתי הוא פועל מחרמנות, הוא נעלב עליי, מתנשקים - מתווכחים - מתנשקים - מתווכחים . הוא הולך ומחפש אחרת שתימרח עליו.. , ואני? אני מתקשרת לשניר לראות מה איתו.

מדברת עם ידידים, שותה עם חברות, מצטלמת, ומקווה מאוד שאנשים יבינו שביני לבין הידיד-יזיז-אקס לא באמת היה משהו בשירותים, אבל בואו נעשה טובה.. אי אפשר לחשוב שלא היה כלום כשאתם רואים שניים שנכנסים ויוצאים מאותו תא.
הוא נישק אותי ברחבה מול כולם- עוד משהו שגורם לי לבחון כל תמונה ותמונה מאותו לילה .

המצפון אוכל אותי, הבחילה לא מעבירה את זה אלא רק מחמירה, הזיכרון הטוב של שניר שאני קיימת דווקא ביומיים האחרונים מוסיף..

חברות שלי אמרו לי לשתוק ולא לספר, ושאלו אותי האם אני מתלבטת בין השניים..
אני רוצה את שניהם.

דאמט, לא אני לא. הידיד- יזיז - אקס סתם גיימר מסריח.
למה סיכונים ומטומטמים חייבים למשוך אותי יותר ?!

דיי, אסור לטעות, פשוט אסור לי.



(כל כך הפנים שלי עכשיו...><")
נכתב על ידי א. הכותבת. , 27/6/2013 22:43  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  א. הכותבת.

מין: נקבה




קוראים אותי
5,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. הכותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. הכותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)