לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ה' אינו מעמיד אותך בניסיון שאינך יכול לעמוד בו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

יום הפכפך.


קודם כל, מה קורה קוראי ישראבלוג? חיבוק של הסוררת


אצלי נחמד, מעצבן, מעיק, מבאס, כיפי, משמח.. כן אני הכי הפכפכית בארץ (הפכפכית,ככה אומרים?) סטנדרטי


בואו נגיד שהיום שלי התחיל בבאסה ענקית בגלל שהביאו לי מיון לבודקת בטחונית - לאלאלאלא, אני לא רוצה את הבולשיט הזה! אני לא בנויה לתפקיד קשה כזה ומלחיץ, אני מצטמררת מהמחשבה רק בלקחת חלק בתפקיד הזה. אני מתכננת להתקשר בראשון ולהתלונן על כך- אני רוצה לחזור כל יום הביתה, ולא מגיע לי שצה"ל ימנע ממני את זה. אני לא אוהבת מקומות חדשים, רק אם אני קבעתי לעבור למקום החדש, אבל לא ככה פתאום-רחוק מאהוביי.. sosחיבוק עצוב


 


נעבור לדבר אחר, בזמן האחרון, כמו בכל זמן שאני נהיית רווקה, גם בלי ידיעת אחרים - איכשהו חייבים להידבק אליי, או להתחיל איתי, או סתם לדבר איתי יותר מידי. לא אגיד שאני לא נהנית מתשומת הלב שאופפת אותי בחיוך משביע רצון, אבל דווקא בזמן האחרון אני מרגישה שאני צריכה את הלבד הזה..מבינים למה אני מתכוונת? אה? וכאילו רובם ממש מדהימים, לפי מה שהספקתי להכיר עד עכשיו..ולא נעים ככה לעצור דיבור בפיתאומיות, כי זה סתם להרוס קשר שהוא לווא דווקא זוגי אלא ידידותי.. לא יודעת מה לעשות, בנתיים נשאיר את זה כמו שזה,עד שזה ממש יעלה לי על העצבים.עצבני


 


עוד משהו, בזמן האחרון יש איזה מישהו שאני רואה במקריות די הרבה (טוב נו על מי אני עובדת, 5-6 פעמים..אבל זה הרבה אם זה מקרי לא?) , והוא נראה ממש נחמד.. רק שאיכשהו הפעם, בשונה מכל שאר הפעמים, אני מפחדת להוסיף אותו לרשימת החברים באתר הרשת החברתית, ויכולה לחכות נצח רק שיוסיף אותי.. לא יודעת למה, הוא פשוט נראה טוב מידי.. ואולי כדאי שאוסיף? סטנדרטי


 


התחלתי להכין רשימת מתנות רצויות ליום הולדתי החוקי בעליל (18קריצה למרות שזה עוד הרבה זמן, אבל מותר למי אכפת? מוציא לשון


 


וכמובן, שאתמול כ"כ נדנדתי לכם שתנחשו מי הזמרת, אבל רק אחת ניחשה, כל הכבוד לה ♥ 

והייתי מתה לדעת איך לעשות דמוי גלח-צד? מישהי יודעת?מישהו יודע? בלי לגלח, פשוט לתת לשיער על ראשי אשכרה להיראות ככה קול


 







 


הנה הזמרת, הנה הגלח-צד שאכן אמיתי, ולפחות היה לה אמיתי.. ועכשיו כל מה שנשאר זה לחכות לתגובות שלכם !! 


אוהבת ♥ חיבוק של הסוררת


 




 

נכתב על ידי א. הכותבת. , 11/7/2013 15:24  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  א. הכותבת.

מין: נקבה




קוראים אותי
5,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. הכותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. הכותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)