לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under My Skin


It's a loser, a sinner, a cock in a dildo's disguise

Avatarכינוי:  #Placebo

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2019    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2019

הכל בסדר


"הכל בסדר"
כבר תקופה דיי ארוכה שכששואלים אותי מה שלומי, אני עונה שהכל בסדר, ובאמת מתכוונת לזה.
בסוף נובמבר עזבתי ברוח סערה את העבודה שהייתי בה מעל לשנה. במקום להרגיש איזשהו סטרס, כמו שקרה לי בפעמים קודמות, הרגשתי שאני פתאום יכולה לשחרר אנחת רווחה ענקית. כבר ביום שאחרי הרגשתי קלה יותר וזקופה יותר, כאילו הורידו ממני תיק ענק שסחבתי במשך יותר מדי זמן.
הייתי חודש בבית מבחירה. חודש שלם התעסקתי רק בעצמי. חזרתי לצייר, חזרתי לנוח, חזרתי לעשות ריפלקשן עצמי, התחלתי לישון! פאקינג לישון! אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה הנחתי את הראש על הכרית ונרדמתי תוך דקות ספורות, או שישנתי לילה שלם. תנסו את זה, זה מדהים.

שבועיים וחצי אל תוך השנה החדשה חגגתי יום הולדת 25 שהכניס אותי למשברון רבע החיים או משהו כזה. הרגשתי פתאום, בבת אחת, שבזבזתי 5 שנים מהחיים שלי כאילו כלום ויש לי ספייר בתיק. הבנתי שעשיתי יותר מדי הנחות לעצמי בתירוץ שיש לי דיכאון אז זה בסדר כי זה כמו פטור מהחיים. אני יודעת שכתבתי אין ספור פעמים שאני מציבה לעצמי מטרות שאני מקווה לעמוד בהן, אבל הפעם זה שונה. הפעם אני מבינה ששום דבר לא יבוא לקראתי מעצמו. אני לא יכולה לצפות שאחרים יקדמו אותי כשלי אין כוח לקדם את עצמי. אז הנה, עברתי מתקווה לעשייה.
הפסקתי לפחד מעצמי ומהמילים שלי והתחלתי לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם טקסטים אישיים שלפני שנה הייתי משתפת רק פה. אני מקווה שמי שיקרא את הדברים שאני כותבת ירגיש סוג של נחמה שהוא לא לבד ויש מי שמבין את כל הכאוס שמתחולל בתוכו.
ובגלל שהפסקתי לפחד, אם יש עוד מי שקורא פה, הדלת אל האינסטגרם שלי פתוחה. חפשו itsbosmat.



נכתב על ידי #Placebo , 24/1/2019 18:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#Placebo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #Placebo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)