לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לכתוב זאת רק הדרך שלי לתת למחשבות שלי לנשום...

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

שלוווווום!!!!


אז... הי!!

אחרי יותר מחצי שנה של כלום, אני בהחלט לא מצפה שהקוראות הנאמנות יישארו איתי, או שלמישהו יהיה כוח להמשיך לקרוא. אבל החלטתי לשפץ את סיפור ההמשך לreds ואת הבלוג, כי משעמם לי. :)

לסיפור קוראים scarred והתקציר יעלה מיד אחרי הפוסט הזה. אני רק רוצה להגיד, שגם מי שלא קרא את reds או שכח הכל- זה לא כזה נורא. יש הרבה דמויות משותפות, אבל הכל מנקודת מבט שונה לגמרי... אתם תראו.

אז אם הצלחתי לסקרן אתכם, ואם גם לכם משעמם- אל חשש! הסיפור הזה לא משעמם...

אני חייבת להגיד שאני אוהבת אותו כמעט כמו שאני אוהבת את reds אבל הוא כל כך שונה שקשה להשוות... חכו ותראו. מתוכנן גם ספר שלישי- שדווקא התחלתי אותו- אבל זה כבר ממש רחוק.

אז ברוכים השבים לבלוג שלי, שהשתנה לירוק לכבוד הסיפור החדש (אני מקווה שאתם כבר תבינו למה...), אשמח לשמוע תגובות, הערות, או סתם לראות שנכנסים מדי פעם...

אוהבת מכל הלב, ♥♥♥,

אלמונית.

נכתב על ידי , 6/6/2014 01:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה על מילים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה על מילים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)