לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סודות מחדר המורים....

זה סיפור החיים שלי, לחיות בחו"ל זה כיף, אבל זה לא תמיד וורוד כמו שמדמיינים, יש יתרונות ויש חסרונות. אני מורה, מלמדת בבית ספר יהודי קטן. השמות יהיו בדויים, הסיפורים אמיתיים למרות שחלקם נשמעים הזויים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

משפט פתיחה....


כבר הרבה זמן שאני מחפשת איפה לשפוך, לשפוך את הלב, לאנשים שלא מכירים לא את הדמויות לא את הניצבים.

 

אני גרה פה כבר שנתיים, מורה לעברית בבית ספר יהודי קטן, כמה קטן, בואו נגיד שאין פה שיכבה, יש כיתה אחת א, כיתה אחת 

 

ב... וכן הלאה.


אני מלמדת בגן מלמדת בבית הספר

 

זה בית ספר רב לשוני- 4 שפות! נשמע מגניב?? אז זהו שלא. זה סיוט. סיוט למורים, סיוט לילדים.

 

הילדים בונים משפט ממינימום 2 שפות שונות, לפעמים גם שלוש שפות. וזה לא קל.

 

גם המורים כולנו מדברים שפות שונות, כמובן שיש שפה אחת ששולטת אבל בחדר מורים שומעים את כל ה4.

 

לא קל להיות מורה לעברית בתפוצות, לא קל ללמד יהדות, ישראליות ועברית לילדים שחלקם לא מבינים למה הם צריכים את זה 

 

בכלל, יש ילדים לא יהודים, יש יהודים יש ישראלים וכן גם אצלנו הם מחולקים בקטגוריות...

 

מה אתם חושבים שהמורה ההיא מכפר סבא המציאה את הגלגל.... עשתה משהו שאף אחד לא עשה לפניה. טוב האמת שכן. 

 

אנחנו לא כותבים את הדברים (לא השתגענו עדין..).

 

אבל אנחנו בהחלט אומרים אותם.

 

ויש דברים שלא ממש נעימים לשמיעה....

 

הבית ספר הזה הוא מהגן עד סוף התיכון. יש ילדים בכל הגילאים, מכל הסוגים מכל הצבעים.

 

קיבוץ גלויות, וככזה תאמינו לי שלא משעמם שם לרגע.


 


קריצה

נכתב על ידי , 18/3/2013 20:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה




78
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט מורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט מורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)