לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The chronicles of ArkMar


Only after a city is no more fit for humans, can it be a home for Faeries, TRolls and adventures in general. And to search for these, dear Passer, we have come here. Nycticorax Nycticorax Spitz, Rebuilder of Arkmar

Avatarכינוי: 

בן: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

תיירים ארורים! (זה אנחנו)


ובכן, חזרנו משבועיים באירופה. צ'כיה (כנס העכבישנים האירופאי) ואנגליה (חופשה).

החופשה המבורגנת הראשונה שלי עם רביד.

חזרנו עם הרבה תמונות. אבל כאן תראו לא את הטבע והארכיטקטורה (שצילמנו בכמויות), אלא אותנו.

למה? כי אנחנו תיירים בורגנים ומצטלמים על רקע דברים ולכם אין מה לעשות עם זה. הא!








צ'כיה

 

היער הנשיר בסביבות ברנו. הרבנו לטייל ביער.




רביד, בחשמלית ("רכבת קלה") בברנו.
במהלך הטיול הזה נסענו בכל דבר ממונע: מטוסים, רכבות, חשמליות, מטרו, אוטובוסים, אומניבוסים, טרוליבוסים, סירות ואיך לא, מוניות. 



אני, ליד הפוסטר לשי בכנס העכבישנים, בברנו.



נמפית, בשמורת הרי פבלוב



אפרת (המנחה ונכון לעתה, הבוס שלי) מסבירה לרביד על עכבישים.





ארוחה במסעדה תת-קרקעית בברנו. אלמר פאד היה מאשר. 




אנגליה


רביד ברכבת התחתית. זהירות מהמרווח. 



סיור לילי באוטובוס קומותיים (אומניבוס), ברחבי לונדון





רביד בודקת במפה את המשך דרכנו, גן לאומי דארטמור, דבון
(הגלימה מעשה ידיי)



ואיך אפשר בלי לצלם פוני בערבות האברש, ביומנו השני בדארטמור
אני מאוד מקווה לעמוד בהבטחה לעשות על דארטמור פוסט רציני. זה המקום המדהים ביותר בכל המסע.



אנחנו, עם ג'ן, אוצרת חסרי-חוליות יבשתיים במוזיאון הטבע הבריטי, לונדון

היא מגניבה. קיבלנו ממנה סיור מאחורי הקלעים (ויצא לי לבחון את אחד העכבישים באוסף, למחקר שלי).



הולכים למחזמר בערב, כיאה לתיירים (היה מצויין!)


יום נוסף במוזיאון הטבע. פרטים מהגג, בתקריב. הבניין הוויקטוריאני בנוי כקתדרלה, אך במקום שדים ומלאכים, מקושט בפסלי אלפי חיות וצמחים. חלקם מהעבר.



עוד רכבת ודי. רכבת לשער הטיסה, בשדה התעופה סטנסטד... "לונדון" (זה נורא רחוק מהעיר). 




אתם מבינים שקרו עוד המון המון דברים, אבל כולנו אנשים עסוקים ואם קיבלתי שעתיים חופשיות בערב, מה אתן לנכד הקטן שלי.... רגע. זה לא הטקסט הנכון. בקיצור, אם ניתנו לי שעתיים בערב, מה יותר טוב מלעשות פוסט קצר על הזמן המטורף, המלחיץ, המוזר ולבסוף - המהנה, שהיה לנו באירופה. 



זה הכל להיום.

מדווח מארץ הקודש,

עידו.

בלומפ!

נכתב על ידי , 6/9/2015 22:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJozh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jozh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)