לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

making the world a better place


קטעים שכתבתי, מחשבות וסתם דברים שלא רציתי להגיד בקול רם..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

חברות לתמיד? מסתבר שגם 'תמיד' נגמר מתישהו.


למען האמת, אהבתי אותך יותר אז, לפני כמה שנים טובות.

מדהים איך שכול תפיסת העולם שלי יכולה להשתנות בכמה שנים ספורות.

אבל את, את לא באמת השתנית עד כדי כך.

את עדיין אותה הילדה עם הלב הגדול, והעיניים הירוקות.

הילדה שפעם הייתה החברה הכי טובה שלי, לאן היא נעלמה?

היא עדיין אי שם, רק שהיא כול כך רחוקה ממני.

אני יודעת שאם היית רוצה, לא היית מוותרת על חברות כזאת.

הם מסתכלים על התמונות הישנות שלך, ושואלים 'ממתי זה?'

הם אומרים שאת כבר לא דומה לעצמך, או יותר נכון, למה שהיית פעם.

אולי גם אני השתניתי, וזה נכון, כולם משתנים בסופו של דבר.

אבל משהו בשינוי הזה צובט לי בלב.

כי את כבר לא כמו פעם, כשהיית מגלה לי בסוד שאני החברה הכי טובה שלך.

ועכשיו כשאני שומעת את השם שלך, אני ישר חושבת על הנערה שהפכת להיות.

אותה ילדה בעלת שיער שטני, וחיוך מקסים, שוברת לבבות.

אני נזכרת באותו הנער, שלא עשה שום דבר רע, מלבד להתאהב בך.

וממש לא מתוך רוע לב, אלא רק בתור טעות קטנה, במקרה, שברת לו את הלב.

אני יודעת שאת עדיין אותה הילדה.

רק שעכשיו את כבר החברה הכי טובה של מישהו אחר.

והם אוהבים אותך כאילו היו שם מאז ומתמיד, כאילו נמצאים שם עכשיו במקומי.

ואני יודעת שאין מה לעשות, כי זה מעולם לא יהיה אותו דבר.

אני אומרת שהדרך בה בחרת היא לא נכונה, שעשית טעות, שאני לא הייתי עושה זאת במקומך.

אבל המילים האלו לא משנות דבר, ולא ישנו.

אני יודעת שיש לך חברים חדשים, ששכחת אותי.

ממש כאילו דמיינתי, ומעולם בכלל לא היינו חברות.

ומידי פעם, כשאני רואה אותך, ביום הולדת של חברה משותפת,

את מביטה בי בעינייך הירוקות, לאן נעלמה אותה הילדה? אני חושבת לעצמי.

והיא ממש כאן, מולי, מישהי אחרת.

ואני אומרת שזה בסדר, שזה לגיטימי.

אבל בפנים אני עדיין מקווה, שאולי יום אחד היא תחזור.

הילדה שהכרתי פעם.

נכתב על ידי AngelsEye , 30/3/2013 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיני תחרות כתיבה


התחרות בבלוג כתיבה מהלב (:

 

יומן יקר,                                                              24.03.2050

 

היום עברו בדיוק שישה חודשים מהיום הראשון שהגעתי לכאן. הזמן עובר כול כך לאט, זוחל לאיטו.

זה לא הופך להיות קל יותר, בכלל לא.

תחילה למדתי להכיר את שותפיי לתא, למאסר.

רובנו נמצאים כאן מאותה סיבה, גניבת אוכל, בגדים, תרופות. במילים אחרות, כולנו עשינו אשר ביכולתנו כדי לשרוד.

אני יודע שבחוץ כלום לא השתנה, ומלבד העשירים שמהווים בערך כ2% מהאוכלוסייה,

כולם נמצאים עמוק באותה הסירה, סירה טובעת.

קשה לי, קשה לי נורא.

בלילות הקור חודר אל בשרי, שלא נותר ממנו כמעט דבר. בימים אני מעובד בעבודת פרך, כמו חיה.

החיילים מתייחסים אלינו כאל בהמות, ללא נפש אדם. אך בכל יום שעובר נדמה כי הם אלו המאבדים עוד צלם אנוש.

הם מכים בנו בלי בושה, ולנו אין זכות לומר דבר, הרי אם לא נציית לפקודותם נובל מיד אל הצינוק, ומשם לתלייה.

לפעמים אני חושב שעדיף לקבל את גורלנו המר ולמות. אבל אז אני נזכר שרוזה מחכה לי בחוץ, אח, רוזה שלי.

מילים לא מספיקות כדי להביע את געגועי הרבים, שגוברים מדקה לדקה. אני חושב עליה כל הזמן,

בלילה היא מופיעה בחלומותיי, טהורה כמלאך, גואלת אותי מייסורי. בבקרים אני מדמיין אותה, מנשקת אותי נשיקת בוקר טוב.

אני מתגעגע לשפתיה, לחיוך שלה, לשיער הזח שלה, להכל. אם לא רוזה, הייתי מת כבר מזמן.

הגעגועים שוברים אותי, אך הם מחזיקים אותי בחיים. אני מחכה ליום שאצא מהגהנום הזה, ואז נוכל לפתוח דף חדש, ביחד.

אבל אני גם דואג, איך רוזה מסדרת בלעדי? ואולי היא כועסת עלי? על שהשארתי אותה ככה, לבד, נגד כל העולם.

ואולי היא לא תשרוד את הלידה? אני מקבל צמרמורת מהמחשבה על כך.

ומצד שני, אם לעולם לא אראה אותה שוב, לפחות ישאר לה משהו ממני.

יומן יקר, אתה נותרת חברי היחיד. אי אפשר לסמוך על האסירים, כל אחד דואג לאינטרסים האיישים שלו בלבד,

במטרה לקדם את עצמו גם אם זה כולל לדחוף אחרים.

אתה איש הסוד שלי, כי לאחר לא אוכל לספר דבר. ימים רבים עוד נחלוק ביחד, ימים של סבל ויגון.

ולמרות הכל, אני לא מתחרט אפילו לא על שנייה. עשיתי מה שהייתי חייב לעשות, וכעת הגלגל לא יוחזר לאחור.

אני אשב בכלא האכזר עד שמישהו יבין שהעולם זקוק לשינוי, למהפכה. זוהי תקוותנו היחידה.

היום הזה עוד יבוא, היום שבו כולנו נצא לחופשי, שלא ניהיה כבולים מאחורי סורגים בתאי מעצר.

ביום הזה אני אזכיר לרוזה עד כמה שאני אוהב אותה ואני אבקש את ידה, אני אציע לה נישואין.

זהו יהיה ללא ספק היום המאושר בחיי.

נותר לי רק לחכות, כי אין זה הדבר תלוי בי.

לפחות דבר אחד הכלא לימד אותי, שאין חזק מכוחה של האהבה.

 

להתראות יומן יקר ועד הפעם הבאה,                   

שלך,                               

יהונתן.                             

 

 

 

 

 

נכתב על ידי AngelsEye , 24/3/2013 16:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הפחד הכי גדול שלך?
מוות ומחלות סופניות, נוגע אלי ולקרובים אלי.
משהו יותר חומרי שאני מפחדת ממנו זה טיסות. וזה כנראה נובע מהפחד להתרסק ולמות, ככה שעוד יש פה הגיון מסוים...

האם הוא נמצא בראשך חלק ניכר מהזמן? האם הוא מפריע לך לתפקד?
בדרך כלל לא. אבל אני לא אוהבת בדיקות רפואיות, כל העניין קצת מרתיע אותי. פעם בכיתי כי חשבתי שיש לי נקודות חן מסוכנות, או שיכולות להיות מסוכנות. הייתי אצל רופאת עור והיא אמרה לי ללכת להבדק אצל רופא פלסטי. נלחצתי ופרשתי מהעניין.
אבל עכשיו אני מתחרטת על זה ששלתי ואני רוצה להסיר אותן.
וחוץ מזה שבפעמים האחרונות שטסתי נורא פחדתי ואיכשהו התגברתי על הפחד, זה לא מפריע לי בתפקוד יום יומי (:

האם את יודעת מאיפה נובע הפחד?
כשאני טסה אני מרגישה שאני לא מוגנת, שהחיים שלי תלויים בידייו של מישהו אחר. ואני מניחה שכל הפחדים מסתכמים בפחד למות, שזה פחד מהלא נודע. וכמובן הפחד לאבד אדם קרוב אלייך נובע מזה שהוא חשוב לך והוא חלק כ"כ גדול מהחיים שלך שאתה פשוט לא יודע מה תיהיה בלעדיו, וזה מפחיד.

האם יש אנשים אחרים שמזדהים עם הפחד שלך או שאת מרגישה שלא מבינים אותך?
אני חושבת שרוב האנשים מזדהים עם הפחד למות, למרות שאני לא ממש מדברת על זה עם אנשים.
ואני מרגישה שלא כול כך מבינים את הפחד מטיסות, גם אני לא הבנתי אותו כשהייתי קטנה. אבל זה בסדר, אני מעדיפה לראות אנשים רגועים לידי במטוס מאשר אנשים על סף בכי חח :)

האם יש לך חרדות חברתיות?
לא ממש. לפעמים אני מפחדת ממה שיגידו עלי אבל אני לא חושבת שאפשר לקרוא לזה חרדה, לכולם יש את החשש הזה, לא?

מה לדעתך התפקיד של הפחד בחיים?
אני לא יודעת. אולי ליצור מגבלה מסוימת.
אולי ליצור את ההרגשה של ההתגברות על הפחד.

מה את עושה כדי להתגבר על הפחדים שלך? מה עוזר לך להרגיע אותם?
אני אומרת לעצמי שהבריאות שלי ושל הסובבים שלי היא בסדר גמור. כשאני במטוס אני חושבת על זה שיש המון טיסות שממריאות בכל יום ולא קורה כלום. שאבא שלי טס המון פעמים והכל היה בסדר.
ואולי זה קצת מטופש אבל אני חושבת על זה שאלוהים לא היה רוצה לרסק מטוס של כ"כ הרבה אנשים חפים מפשע...

באיזה תחום את מרגישה יותר אמיצה מאחרים?
את האמת שאני לא יודעת. יש דברים קטנים אבל לכתוב אותם פה יהיה ממש מטופש. אני לא האדם הכי אמיץ בסביבה...

את אוהבת לראות סרטים מפחידים או לעלות על מתקנים מפחידים בלונה פארק?
מתקנים מפחידים בלונה פארק? עוד פחד שלי. זה פשוט לא עושה לי טוב, אני מקבלת בחילה מיד ונהיית חיוורת. למרות שאני חושבת על לנסות שוב מתישהו, אולי שללתי אותם מהר מידי.
אימה זה לא הז'אנר האהוב עלי למרות שאני כן חושבת שסרט מפחיד מידי פעם זה נחמד. בעיקר בקולנוע עם חברות :)
את האמת שזה לא מפחיד אותי, פשוט יש קטעים שמגעילים אותי, זה הכל.

תודה שענית והתמודדת קצת עם הפחד
לענות על שאלון זה לא באמת להתמודד עם הפחד אבל בכיף :)
וכן, זה השאלון של שבוע שעבר, אבל אין לי הפרעות נפשיות (אני מקווה) ואני גם לא מבינה בזה כלום אז...

נכתב על ידי AngelsEye , 24/3/2013 14:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  AngelsEye

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngelsEye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AngelsEye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)