לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2014

חזרתיD:


היי.

אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל. אני מניחה שמהתנצלות. תמיד היו לי תירוצים להעלמויות שלי- לימודים, חזרות, עוד כל מיני דברים...

הפעם פשוט אין לי. אני לא באמת יודעת מה קרה. 

עברה עליי תקופה לא כל כך קלה. לא בגלל משהו מסוים, אבל הרגשתי מעין ירידה. מה שאומר שמכאן אפשר רק לעלות(:

היה לי מחסום ענק, לא כתבתי כלום, לא עשיתי כלום... אפילו נשברה לי העדשה של המצלמה. (לא באשמתי! באמת!).

אבל, הבנתי שלשקוע יותר ויותר בבוץ ובדיכאון לא באמת יעזור לי. אז הרמתי את הסנטר והתחלתי לחזור לעצמי. בערך.

 

יום רביעי, חזרתי מבית הספר ב5 וחצי (וזה עוד כששוחררתי מוקדם), הגעתי הביתה, אכלתי, התקלחתי, השעה 19:30 ואני מרגישה שמיציתי את היום שלי. אין לי שיעורים, כל המבחנים נגמרו... הגיע הזמן לעשות עם עצמי משהו. ולכתוב פוסט יכול להיות אחלה של משהו.

אבל על מה?

לא כתבתי פוסט כבר יותר מחודש. ועברתי הרבה בחודש הזה. 

 

 

טםטםטם

 

 

ממש כמה ימים אחרי כתיבת הפוסט הקודם נפגשתי עם ג'וני, קים ונעה ליום שכולו פאן פאן פאן D:

הנה כמה תמונות שקימי המוכשרת צילמה אותי-







סוודר - H&M

שרשרת - Forever 21

ג'ינס - H&M

נעליים - Big Tom

כובע - של ג'וני P:

 

וכמה תמונות שאני צילמתי באותו יום, כשביקרנו בשוק העתיקות- 





 

 

ואז היו הצילומים של הסדרה. אני לא באמת יודעת כמה מותר לי לדבר על זה, אז אני לא אפרט יותר מדי D; לפחות עד שהיא תצא. ^^

הנה תמונה שלי , במעלית בבית אחרי היום הראשון של הצילומים - 



ואז הסתיים חופש חנוכה. כשחזרנו לבית ספר מהר מאוד צילמו אותנו כבר לתעודת זהות (כה מתרגשת!!D: )

האמת שאני די מרוצה מהתמונה שיצאה לי XD בסופו של דבר היא סבבה. לא? ^^


 

 

זוכרים את הפוסט של פסטיבל הפסלים החיים?^^ אז בכל מקרה, יש באנגליה מועדון מעריצים של לואיס קרול (הגאון שכתב את "אליס בארץ הפלאות"), וכתבו עלינו ועל המיצג שלנו שם!!D:

לצערי יש לי רק צילום של הכתבה, אבל קבלו משהו יותר טוב- אני עם הצילום של הכתבה!D;



חיחי. D:

 

אני עובדת בכל הכוח על שתי הפקות כרגע ( :O ). הנה תמונה שצילמה שחף המדהימה בחזרות להפקה של ארץ עוץ: 

 

"היי לירי תחייכי אבל שלא יראה מזוייף" 

...

מכאן לא קרו באמת אירועים מעניינים, אז הנה כמה תמונות מאירועים שונים שצילם יותם תנאי האדיר, ואחריהם כמה אאוטפיטים : 

 








 

והאוטפיטים המובטחים- כי בכל זאת, בלוג אופנהD;



סוודר - H&M

חצאית - איפשהו בניו יורק

טייץ - טייץ שחור רגילP: hoodies



חולצה - מנגו

טייץ - כנ"ל

ז'קט - וינטג' מאמא

נעליים - UGG 



חולצה לבנה עם פרחים שלא רואים - H&M

מעיל - Bershka, למרות שאני לא זוכרת בוודאות, הוא די ישןP:

ג'ינס - קסטרו

נעליים - Big Tom

צעיף - טופטן

 

 

 

 

 

אני אשתדל לעדכן יותר. יש לי כבר כמה רעיונות לפוסטי לבוש שאני חייבת לעשות.

 

אם אתם עדיין קוראים כאן, אז המון המון תודה לכם . חיממתם לי את הלב <3

 

 

אוהבת !

ומצטערת >:

 

לירוצ'קה, הלוך והפסטה D: 

 





נכתב על ידי , 8/1/2014 19:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,554
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLeary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Leary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)