לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כתיבה מהלב


"סיפורים הם נשק יעיל יותר מחרבות, חרבות יכולות להרוג רק את מי שניצב מולן, ואילו הסיפורים קובעים מי יחייה ומי ימות גם בדורות הבאים." יוכי ברנדס

Avatarכינוי:  הכותבת המשוגעת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

הקפצה


חג שמח לכולם ! 
נכתב על ידי הכותבת המשוגעת , 14/4/2014 18:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון - הסבר + הרשמה




ברוכים הבאים לתחרות הכתיבה של 'כתיבה מהלב' (:
מי שלא יודע - לפני מספר חודשים זה היה בלוג עזרים לכתיבה
הוא היה יחסית פופלארי והיו לו קוראים
החלטתי לחזור שוב, אך הפעם בתור תחרות כתיבה
אני מקווה שתרשמו לתחרות, הכל יהיה הוגן והביקורת תהיה בונה !

הסבר
מתמודדים
מספר המתמודדים בנתיים לא מוגבל
בפוסט הזה, פוסט ההרשמה, אתם תוכלו להרשם (פרטים בהמשך)
תוכלו להרשם בעזרת בלוג או בעזרת מייל (בחירה אישית)
 בשלב הראשון ההרשמה תהיה עוד פתוחה, אך בשלב השני זה לא יהיה אפשרי להרשם יותר

השלבים
בכל שלב יהיה אתגר חדש שתצתרכו לכתוב קטע\שיר\סיפור קצר\מה שיתבקש על הקטגוריות
 יהיה אורך מסויים של קטעים שיהיה אסור לכם לעבור, ומינימום מילים
השלבים יהיו בהתחלה בקטגוריות יותר רחבות, ועם השלבים הם יתמקדו בדברים יותר ספציפים
מי שלא מגיש מודח ישר מהתחרות
(אני אתן מספיק זמן להגיש שלבים, אם למישהו תהיה בעיה אישית שיכתוב לי את זה)

תוצאות
כל שלב חדש יהיו התוצאות של השלב הקודם
בתחילת השלב אני אכתוב כמה פרשו, כמה הגישו וכמה לא הגישו
לפי מספר המתמודדים ואלא שלא הגישו\פרשו אני אדיח מתמודד אחד או מספר מתמודדים

הפרסים
בעצם, מה קורה אם אתה מנצח במקום הראשון ?
קודם כל, אם התחרות תצא לפועל, הזוכה יזכה בפרסום
בנוסף לזה, זאת תחרות של כבוד - מי שינצח הוא כנראה באמת זה בעל כישרון הכתיבה הטוב ביותר
בקשר לפרסים נוספים, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות הצעות
(אני מעצבת 5 שנים בפוטושופ, אפשר להכין עיצובים אם תרצו)

הרשמה
יש 2 דרכים להרשם איתם (כמו שכבר ציינתי)
 להרשם עם הבלוג שלכם (ולהגיש דרכו) או להרשם במייל ולהגיש במיילים
(במידה ואתם נרשמים במייל, אני שולחת לכם במייל את המייל שתשלחו אליו את ההגשות)
*עדיף להרשם דרך בלוג
טופס הרשמה
שם : השם שלכם\כינוי
גיל : הגיל שלכם
בלוג : (במידה ואתם נרשמים דרך בלוג)
מייל :
 (במידה ואתם נרשמים דרך מייל)
תמונה לאייקון : אם אתם נרשמים דרך בלוג אני לוקחת את התמונה של הבלוג,
אם אתם נרשמים דרך מייל בבקשה תצרפו תמונה (יסדר את המשתתפים)
האם אני מתחייב להיות פעיל ולהגיש את השלבים ? כן\לא
את טופס ההרשמה תעתיקו ותמלאו בתגובות

מומלץ להרשם כמנויים לבלוג כדי לראות מתי עולה שלב חדש, או להוסיף את הבלוג לקבועים
אם אתם רוצים שאני אודיע לכם על שלבים, אתם צריכים להוסיף את זה בתגובות
אם לא ביקשתם ממני, זאת האחראיות שלכם לבדוק מתי עולה שלב חדש


רשומים
1. נקטרינה
2. מורן
3.
 
מקווה שתרשמו, עד לשלב הראשון

נכתב על ידי הכותבת המשוגעת , 12/4/2014 22:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת המשוגעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת המשוגעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)