לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


''הכוח בידיים שלך עכשיו את יכולה לשנות הכל רק אם תחליטי שאת רוצה תסתכלי לי בעיניים ותאמרי לי שאת אוהבת אותי''

כינוי: 

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013

פרק !!!


אני.מממממממש.נרגשת. להעלות.את.הפרק.הראשון.שלי!!


לא כזה עברתי עליו מקווה שיצא לי טוב, אשמח לביקורת בונה :-)


                                               *  *  *


פרולוג :


''תעזוב אותי''צרחתי

''אתה מכאיב לי'' הוא לפת את כפות ידיי בחוזקה והצמיד אותי לקיר 


''את תעשי מה שאני אומר לך'',הכוח שלו היה בלתי נתפס הוא היה חזק ואכזרי כל כך הפנים של התעוותו בכאב


''אני שיחקתי בך,את באמת האמנת לי ריי ? נראה לך שאת ראויה לאהבה של מישהו ?! הדבר היחיד שמגיע לך זה כאב שתסבלי'' הוא גילגל את שמי בלשונו שנשמע כמו קללה גסה 


הבטתי בעיניו כלא מאמינה כל החודשיים האלה היו כלום? כל פעם שהיה מחכה לי מתחת לביתי ונושק לי ומעביר ידו בשיערי ...


או המגע שלו,כל כך התמכרתי לתחושת הזרם שעברה בי בכל פעם שהיה מעביר את אצבעותיי לתוך ידו ונשק להם אחת אחת,ועכשיו מביט בי


במבט מגעיל שנאה יקדה בעיניו כאילו באמת מתכוון לכל מילה

 ''אני לא אהבתי אותך אני נשארתי איתך רק מדחף מיני,ועכשיו שהענקת לי את בתולייך אין לי עוד צורך בך'' הוא הטיח אותי על הקיר וטרק את הדלת היד שלי נתמכה על הקיר הדמעות צרבו את עיני התיישבתי על הרצפה רועדת מכאב וזעם מרגישה כאילו פוצצו את הבועה שלי.

 ידעתי שהיה שם משהו למרות כל האהבה הזאת ידעתי שמשהו לא בסדר הכל היה יותר מדי מושלם,

אני לא מאמינה עדין שהוא השתמש בי כמו באיזה זונה ''חתיכת..''אתה אפילו לא שווה את הקללה שלי חשבתי במרירות מרוב זעם דפקתי את ידי על הקיר בעטתי בדברים העפתי את כל הדברים שהיו שלו שוברת את התמונה של שנינו.


הכאב שרף בי כאילו לקחו לי את הלב האם זה יכול להיות שלמרות שריסקו לי את הלב הוא מסוגל עדיין לפעול..?




נכתב על ידי , 24/3/2013 22:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



144
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרשור או איך שבא לכם ..^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרשור או איך שבא לכם ..^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)