לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

Honey Won't You Let Me In


לו היית שלי הייתי מבטיחה לך שהיית שוכח מהי עצבות. הייתי ממלאת את עייניך באושר במשך כל יום ויום.
לו היית שלי הייתי מגנה עלייך מפני כל הפחדים הכי עמוקים שלך, מגרשת כל מה שרק יכל לפגוע בך, וצובעת את חייך בצבעים הכי בהירים שיש.
לו היית שלי הייתי אוהבת אותך במשך כל שעות היממה. הייתי מנשקת, מחבקת, עוטפת ומלטפת מכל הלב ומתמסרת לכל נגיעה.
לו היית שלי הייתי מפסיקה עם העצב, הייתי מיישמת על שפתי את החיוכים הכי יפים שיש לי, ואותם היית רואה גם בעייני.
לו היית שלי הייתי שוכחת את כל פחדיי. לא הייתי פוחדת ממילים שניראות לי מנוכרות וזרות, והייתי מפזרת אותן לעברך.
לו היית שלי הייתי מתגברת על החסרונות של עצמי. הייתי שלמה ומושלמת, כאישה שאתה באמת צריך לצידך.
לו היית שלי, היינו.

 

אתה שלי אך לא שלי, אתה של החיים ושל כל מה שמהסביב. במשך כמה שעות כל שבוע, או רבע שעה בכל יום זה מרגיש ביחד, אבל גם לא.
במהות אנחנו כן, ביישום אנחנו לא.

 

לו רק היית שלי.

 

נכתב על ידי לילית' , 25/5/2012 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)