לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

הבלדה לטיפשה


את אולי לא בת הזוג הכי טובה, אבל את תמיד משתדלת. זה לא אשמתך שאהבה זה לפעמים קצת כואב בלב, אבל זה ככה  כי זה עוצמתי לטוב ולרע. וזה בסדר שאת לא מתלהבת תמיד או הכי שמחה, כי זה לגיטימי. יש מחשבות טובות ויש מחשבות קצת פחות. גם אם קשה לך לפעול תמיד לפי הראש, הלב הוא הרגש שעל פיו את פועלת. גם אם זה טוב וגם אם זה לא. ואם הוא לא הלך, אחרי שנתת לו מיליון סיבות ללכת, אולי הוא אוהב אותך גם ככה.
את בסדר, אל תחשבי שלא. את אמיתית רוב הזמן ותמיד משתדלת. יש בך את האופטימיות כשאת צריכה את הפוש, ויש לך את האהבה לחלק לכל מי שבאמת יראה נכונות לכך. זה לא אשמתך, מתוקה, שלפעמים את קצת עצובה. יש לך את האיש שירים אותך ויאהב, ואת החברות שאיתן את תמיד שמחה. יש לך את האהבה בלב ואת האהבה בעיינים, וכשזה קורן ואמיתי את הכי נכונה. 


אז אל תיהיי עצובה. גם אם לפעמים את חושבת שאת נוטה להיות הבחורה שלא רצית להיות, וגם אם לפעמים הלב פועל בניגוד לראש, אל תיכנעי ותמיד תמשיכי. הכל שווה את זה, והוא שווה את זה. והוא אוהב אותך, ואם הוא לא הלך אז כנראה שזה באמת אמיתי ושהוא לא ילך, אלא אם כן האהבה תפוג. אז אל תפחדי, הוא לא יברח לך. הוא שלך, וכך הוא אומר, וכך את מרגישה ויודעת. 


אל תוותרי בחיים על מי ומה שאת אוהבת. אל תוותרי עליו גם אם את מרגישה קצת לבד. יכל להיות יותר קשה, ואת פשוט מעבר לקושי. שניכם פשוט מעבר להכל. אתה טובים יחד. אז אל תוותרי, כי הוא לא ויתר, וכפי שאת באמת יודעת הוא גם לא יוותר.


 


תחייכי תמיד, מתוקה.

נכתב על ידי לילית' , 28/5/2012 16:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)