לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

את אינך יודעת





במיקודית של ספרות שנת 2010 מצאתי את חותמייך. הסתכלתי על ספר זה וניסיתי לדמיין אותך באותו מצב כמוני, מסתכל, מתעמק ולומד ממנו. ניסיתי לשים אותך במקומי ולתהות מה היה בחייך באותם רגעים; איך הרגשת? עם מי דיברת? על מה חשבת?  האם זה היה בוקר? או לילה?
כמעט יכולתי לדמיין אותך יושב סמוך לשולחן בחדרך ומתעמק בכתוב עם המבט הרציני הזה שלך, מדגיש את השורות האלה עם המדגיש הורוד המכוער הזה.
כעת הספר הזה הוא שלי. אני זוכרת שנתת לי אותו כי אולי זה יעזור לי במהלך השנה האחרונה שלי, והנה הגיע הזמן כשתורי לפתוח אותו. לא נגעתי בו יותר מחצי שנה וכעת הוא מתמלא בחותמיי, אני חיה אותו כמעט כמוך, עוברת את השלב הזה בדיוק כמוך לפני קרוב ל-3 שנים.


 


הימים הקרובים יגידו אם ההדגשות האלה יהיו הזיכרנות המוחשיים היחידים שלי ממך, אם כל ה"אתה" שנמצא אצלי יסתכמו במשפטים ורודים וליכלוכים שחורים על הספר ועוד כמה ספרי לימוד פגי תוקף, ממה שהיה כל כך הרבה. 

נכתב על ידי לילית' , 15/10/2012 21:09   בקטגוריות אנשים חולפים, החלטיות, חלומות, י', מסקנות קלושות, פיסות נוסטלגיה, תמונות ואיורים, שאלות קיומיות, קצת ממני, מסתכלים לפחד בעיינים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)