לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

#1


הפעם הראשונה שלי הייתה כמעט לפני שנה. ב-29 לאוקטובר. אני והבחור היינו רק בתחילת יחסינו, שבועיים היינו ביחד, שבועיים שבהם ידענו הרבה והרגשנו הרבה, ובכל זאת לא ידענו כלום. לא ידענו מה זה אהבה, מה זה לעשות אהבה, סקס.


הפעם הראשונה לא הייתה מיוחדת כמו שמשום מה מספרים. לא היו נרות, לא ורדים, וזה אפילו לא היה לילה. אבל בהרגשה זה היה מיוחד. משהו שמשלב הכל מהכל רק בחיובי.


זה היה יום שבת ואני לבשתי שמלה כחולה עם פרחים קטנטנים. הוא בא אליי עם הרכב בבוקר. לא ידענו לאן לטייל, לא ידענו מה לעשות. יצא שהגענו לאן שהגענו. היינו בקיבוץ, והכל הוביל לזה. השיר הזה התנגן ברקע.
איכשהו זה היה ברור שלשם זה יגיע, לא היו תהיות או פחדים כי זה "מוקדם מדי" כי בהרגשה הכל היה נכון. כל הפחדים היו הפחדים הכי חיוביים שיש, כל הלחץ היה לחץ משותף, כי שנינו לא ידענו. פעם ראשונה שלו, פעם ראשונה שלי.
למרות המקום הלא אידיאלי, והאווירה הלא אידיאלית, החוויה הייתה יותר ממה שציפיתי ממנה להיות. זה היה מרגש להיות איתו, ולהרגיש את כל האהבה שלו, להרגיש אותו. 
כשזה מרגיש נכון, זה באמת נכון.
החוויה הייתה חוויה טובה, היא הובילה להרבה קירבה בינינו, לאינטימיות ולתשוקה עוצמתית. זה קירב המון כי התקדמנו ביחד, למדנו זה את זו ביחד.


 


*לנושא החם.

נכתב על ידי לילית' , 24/10/2012 21:30   בקטגוריות אהבות נצחיות, החלטיות, החלטות משנות חיים, י', פיסות נוסטלגיה, קצת ממני  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)