לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

קליפות של קלמנטינות


ריח של קלמנטינות תמיד מזכיר לי את החורף, ואם אעצום עיניים אוכל לראות את עצמי יוצאת בבקרי יום שיש הגשומים אל עבר תחנת האוטובוס עם תיק הצד הכחול על כתף, מטרייה שנואה קטנה ביד אחת וקלמנטינה ביד השנייה. כשהכל מסביב היה אפור, זרקתי קליפות ירוקות קטנטנות על המדרכה הרטובה, בדרך אל התחנה שתיקח אותי ישירות אליו.
הקלמנטינות היו משהו שנהגתי לעשות מדי בוקר, אך הריח שלהן ייחודי לימי שישי בבוקר, רק את ימי השישי האלו אני רואה. הבקרים היו הכי יפים ב- 6:50 בבוקר שכולם עוד בבתים מתכוננים לתזוז היום, שמיים חצי מעוננים עם שמש נסתרת ליוו את פני לתחנה, ורוח חורפית ליטפה את כולנו. היה את הריח של הגשם, והרטיבות של השלוליות וכל היה מושלם. זאת הייתה ההכנה ליום מושלם שעתיד לבוא, יום שלנו. משפחתי כזה. 


 


בימים כאלה תל אביב נראתה לי נחמדה יותר,
ובימים כמו היום ריח קלמנטינות הספוג בידיים, אינו מוערך כמעט בכלל.  

נכתב על ידי לילית' , 25/10/2012 20:45   בקטגוריות אהבות נצחיות, ימים, חודשים, שנים, פיסות נוסטלגיה, י'  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)