לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

Numbers and figures


כבר ימים רבים סוקרת כל מכונית ומכונית בעיר, כל מכונית שחונה מול הבית בתקווה לראות את הרכב שלך. פתאום נראה כאילו כל מכוניות הסוזוקי SX4 בצבע שמפנייה נעלמו מן הכביש. אולי בגלל שאם אראה אחת הלב לא יעמוד במקום והוא כבר החסיר מספיק פעימות והתהפך כבר יותר מדי פעמים, אז למה לגעת בו שוב?
למרות ההבטחות שהבטחתי לעצמי, ולמרות כל הרגשות שניסיתי להדחיק ולהחביא, אני רוצה לראות את הסוזוקי שלך חונה איפשהו. ליד הבית, בחניה של בית הספר, בכל מקום, לא משנה, העיקר שתחזור ותבין שאתה אוהב אותי ושלעזאזל עם מה שהשאר אמרו לך. אני רוצה שתתקרב ותנשק אותי באותה אהבה שנישקת אותי בפעם הראשונה בשנייה הראשונה שראית אותי לראשונה, ושגיד לי שאתה לא יכול בלעדיי יותר, שהתגעגעת.

עבר כבר חודש מאז שנפרדת ממני בצורה הכי מגעילה שיש, 3 שבועות מאז שראיתי אותך לאחרונה וכמעט שבועיים מאז ששמעתי ממך לאחרונה. ישנם דברים שמתערפלים בזכרון,  לפעמים הריח הזה שלך מכה בי חזק, לפעמים זיכרון כזה או אחר, הצורה שבה הבטת בי כשנסעתי אלייך כדי לבקש תשובות ,ההרגשה של החיבוק שלך כשחיבקת אותי באותו היום בפעם האחרונה.

Tell me you love me, come back and haunt me
Oh when I rush to the start
Running in circles, chasing our tails
Coming back as we are

http://www.youtube.com/watch?v=EqWLpTKBFcU
 

נכתב על ידי לילית' , 28/10/2012 21:20   בקטגוריות ימים, חודשים, שנים, טמטמת נעורים, י', ציטוטים, סאונדטראק לחיים, אהבות נצחיות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)