לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Y#1


הלילה חלמתי שבאמצע יום רגיל נשמעת דפיקה בדלת ואתה מופיע שם, לבוש בחולצת הארגנטינה הכחולה ועם זר פרחים קטן וצנוע בידיים.
נראתה לחוץ מאוד וקצת גימגמת. אני עצמי הייתי קצת מופתעת וקצת ידעתי שזה יקרה.
אתה נישקת אותי על השפתיים נשיקה קלילה, התחבקנו במבוכה והסתכלתי עלייך. נראת לי כל כך גבוה, וכל כל בוגר, כמעט לא רציתי שתלך.
החברה שהייתה אצלי קצת התנגדה לזה שנדבר, אבל לדבר היה משהו שהיינו צריכים לעשות כל הזמן הזה לכן אמרתי לך שתחכה לי למטה כדי שנוכל לדבר בפרטיות.
ניכנסתי הביתה והתחלתי לחפש מה ללבוש. כשהתחלתי להתעקב על הנעליים, פתאום הוצפתי פחד שפתאום תתחרט וכשארד,
כבר
לא
תהיה
שם.



אם אתה בא, תבוא עד הסוף. אם לא, אז לך. הבילבול שלך קצת פוגע בשנינו. 
נכתב על ידי לילית' , 5/11/2012 06:22   בקטגוריות איה, כואב, החלטיות, חלומות, סאבטקסט, אהבות נצחיות, שברים, החלטות משנות חיים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)