לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

מכתבים לי' #4


אני מסתכלת על תמונת הפרופיל שלך ועל התמונות האחרונות שהעלית, ומרגישה שאתה כבר לא אותו האדם שבו התאהבתי.
הייתי צריכה לסיים את זה כבר ב-18.10 כאשר כתבתי לך את הודעת הפרידה שלי ממך, ומשם הייתי צריכה להרים את הראש גבוה ולהמשיך כאילו כלום לא קרה. ובכל זאת חיכיתי לך, בכיתי את כל הדמעות עד שלא נשאר בי יותר כלום חוץ מפצע עמוק וכואב. לא הייתי צריכה לתת לזה שהורדת את החסימה בפייסבוק להשפיע עליי ולהרעיד את כל העולם שלי, ולמרות הכל רציתי את הידידות שלך כי לא אכפת לי יותר שאתה לא רוצה אותי בתור בת זוג. רציתי לשמר את הידידות בינינו וניסיתי כל כך לא לתת למה שהרגשתי להפריע לי, אבל אתה
אתה שיחקת איתי משחקים. למה אתה נהנה להכאיב לי?
לפני הטיול השנתי כתבתי לך:

"אתה יודע, במשך שבועות קיוויתי שיום אחד פשוט תבוא ותחזור, שתבין שכל זה לא שווה את זה, ואני אראה אותך עומד איפשהו מחכה לי וכשאני אתקרב אתה תנשק אותי בדיוק כמו בפעם הראשונה באותה אהבה כי אלה אנחנו וככה הדברים צריכים להיות. זה קצת גרם לי לקוות. כשראיתי סוזוקי sx4 בצבע של סוזי הלב שלי השתולל וזה גרם לי להבין שלמרות הכל, אני עדיין קצת מחכה לך.
התחלתי להתגעגע לזיכרונות ולאותו בחור שבו התאהבתי כל כך. אבל יחד עם זאת, הייתה בי את הידיעה שככל הנראה אתה כבר לא תחזור.
זה גרם לי קצת להבין שאני לא הייתי מוותרת עלייך בעולם, ושלמרות הכל לא הייתי רוצה שתהיה מישהו זר לי, סטייל now you're just somebody that i used to know. 
אבל אתה מבין, אתה זה שהחליט שהוא לא רוצה לקחת חלק בחיים שלי יותר אז אתה לא יכול לחתוך, ללכת ולהעלם ופעם בכמה זמן להופיע כי אתה דואג לי, עד כמה שזה נחמד לדעת שלא שחכת ממני. כאילו, זה או שאתה הולך וזהו או שאתה בא ונשאר בלפחות מינימום יחסי ידידות, בלי להעלם ולהופיע פעם ב. זה לא טוב ככה.
אני מתארת לעצמי עד כמה זה קשה לך, כי בעצמי אני יודעת עד כמה זה קשה, אבל כן הייתי רוצה שתעשה חושבים עם עצמך, שתבין באמת מה אתה רוצה, ושתסדר את המחשבה ואת מה שאתה מרגיש. תהיה אשר תהיה התשובה לכך, הייתי שמחה אם היית חולק אותה איתי, כי אני דואגת לך בדיוק כמוך.
לא הייתי רוצה שתעלם לי מהחיים, היינו חברים טובים וזה משהו שחבל לאבד אפילו אם לטענתך כל הזוגיות בינינו לא יכולה לעבוד.
לילה טוב ומקסים <3
מבטיחה לחזור שלמה מהמדבר המפחיד. " 


 ידעתי שאם לא תענה לי, אבין שהלכת ולא תחזור, אבל בחרת אחרי כמה ימים לשלוח לי הודעה, לשאול על הטיול, ולבחור להפגש איתי. זה גרם לי להבין שאולי גם אתה היית רוצה להשאר איתי בקשר, במיוחד אחרי הודעה כזאת. 
מהפגישה כצפוי הברזת, ועשית הכל כדי שזה יראה כאילו אתה לא מכיר בקיומי ע"י כך שלא עשית אף מעשה שיראה ההפך. 

בבקשה, דיי עם המשחקים. למה אתה נהנה מזה?

http://www.youtube.com/watch?v=Y6azBSsI_xQ 
נכתב על ידי לילית' , 16/11/2012 15:57   בקטגוריות אהבות נצחיות, איה, כואב, טמטמת נעורים, י', מיקס של רגשות, מסתכלים לפחד בעיינים, קריסת מערכות, שאלות קיומיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)