לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Loved Up


אני רוצה שברגע שתראה אותי תרצה לנשק אותי בזמן שליבך יחסיר כמה פעימות כי הרגש שוב יצוף ונזכר למה התאהבנו מלכתחילה.
ברגע שעיינינו נעצמות אני רוצה להרגיש את חום השפתייך על שלי, לטעום את הטעם המוכר והכה אהוב שבו חשקתי זמן רב.
תעביר את ידייך על גופי, תלטף את מותניי. לאט, בעדינות ובחוזקה. תן לי להצטמרר ממגע ידייך, לשקוע בתחושה הממכרת.
תלטף לי את השיער, קרב אותי אלייך. קרוב יותר ויותר, כי לא יהיה שם אף אחד אחר חוץ מאיתנו והזמן שאיבדנו.
הכל דומם מסביב, הזמן עוצר מלכת, ורק שנינו כאן.
התגעגעתי לכובד גופך עליי, לעיינים החומות שמביטות באהבה חסרת מעצורים, ולחיוך שתמיד חייכתי אלייך בתגובה.
אני רוצה לעצום עיינים ולהרגיש רק אותך, את החום שבא ממך, את הידיים שלך, את הנשיקות שלך, את האהבה שלך שגרמה לי לאבד שליטה.

אני רק רוצה לשקוע בך שוב.

 

 

פעם הבאה שנתראה,
הכל יהיה אחרת.
 

נכתב על ידי לילית' , 25/11/2012 20:30   בקטגוריות אהבות נצחיות, י', סאבטקסט, קצת ממני, רצונות גדולים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)