לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

דצמבר


כשהוחלטה ההחלטה היום העולם לא עצר מלכת,
השמש עדיין זרחה בשמיים,
הציפורים צייצו כתמיד
והמכוניות עדיין המשיכו לנסוע.
הכל נראה אותו דבר, אך קצת שונה.
אני עדיין נשארתי אני, למרות שבתוכי משהו קצת נבל. 
מפה רק יוצרים דרך חדשה.




"השורה התחתונה היא שאתה זה שנפרד ממני, לכן אם לך לא אכפת למה שלי כן יהיה? שנינו יודעים שאם כן היית רוצה אותי, היית מתנהג בצורה אחרת לגמרי.
ברוב טיפשותי האמנתי שאתה מישהו ששווה "להלחם" עליו, כי עברנו הרבה והאמנתי באמת שאני מכירה אותך הכי טוב שאפשר. אבל כנראה שלא, ולא חשבתי שתשתנה כל כך, שתהפוך פתאום למישהו זר לי שהוא במיליון מעלות שונה מהבחור שבו התאהבתי לפני שנה. 
גם חשבתי ששווה לחכות לך כי פעם היה לנו טוב, אבל גם ידעתי שזה לא יהיה אותו דבר. המצב לא, אתה לא. האמנתי שאולי אתה גם בעניין כי לפעמים הראת שכן, אבל מנגד היו הרבה דברים שעשית שסתרו זאת. לכן בחרתי להוציא את עצמי מהמשחק. קיוויתי שהיום תבהיר את חוסר הוודאות ושתגיד חד וחלק לאן כל זה הולך, אבל לא עשית. אז הנה אני עושה כי יש גבול לזמן שאפשר לחכות. אמרתי לך, אני לא משחק...
בתוך תוכי קיוויתי שתגיד שאתה אוהב אותי יותר מכולן, אך הכנתי את עצמי לזה שתגיד "לא". אבל משהו אתמול שינה את חוקי המשחק, הבנתי שלי זה לא מגיע, ראיתי מי אתה עכשיו וזה לא מישהו שהייתי רוצה לחכות לו.
מודה שלפני שאתה החלטת להפרד ממני חשבתי על להפרד ממך כי חשבתי שחווית גיל 20 שכוללת בחורות, מועדונים, יציאות וכאלה זה מה שחסר לך, וכנראה שזה באמת נכון. אבל אני הכרתי אותך קצת יותר רציני... לא מבינה לאן זה נאבד.
אני לא יודעת כמה בחורות אתה צריך לעבור כדי לקלוט, אבל שיהיה המון בהצלחה. בסופו של דבר, אתה זה שאיבד פה ולא אני.




לאב יו"


נכתב על ידי לילית' , 2/12/2012 16:31   בקטגוריות אנשים חולפים, החלטות משנות חיים, החלטיות, י', מיקס של רגשות, מסתכלים לפחד בעיינים, ציטוטים, קובץ של מילים, שאלות קיומיות, שברים, רצונות גדולים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)