לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

פסקה שלישית


סטטוס אחד בפייסבוק אמר - "סביר להניח שהאמת שלך, זה הדבר הראשון שאתה חושב עליו בבוקר - לך איתה.", אז האמת שלי היא שאני לא רוצה לצאת מהמיטה.
ברגעים שאני מנסה לחפש היגיון בדברים, אני לאט לאט מאבדת את עצמי וזאת התוצאה. פתאום אני לא רוצה להתמודד עם שום דבר, אני לא רוצה לצאת מהמיטה. כל דבר קטן איבד ממשמעותו וכבר לא אכפת לי מכלום. בחיי, פשוט מכלום.

אני מפחדת להודות בזה אבל אני פוחדת כל כך.
אני קצת לא עצמי,
ואני רוצה הכל. לחוות הכל, לקבל הכל, לנסות הכל. להנות, לחייך, לצחוק, לרקוד, לבלות כמו אף פעם.
אולי אני קצת רוצה משהו שיעזור לי לשכוח.

 

אם סוף העולם באמת היה מתקיים היום אולי הייתי מוצאת את מספר הטלפון שלך ומתקשרת אלייך. פעם הראשונה אפילו אין לי מה להגיד לך, אז אולי הייתי שותקת, אך אם היית שואל למה התקשרתי הייתי אומרת שזה מצחיק וגם קצת עצוב שבסוף העולם אנחנו בנפרד. הייתי אומרת לך שאני אוהבת אותך גם אם לא הייתי מתכוונת לכך, רק בשביל הרגשת הפרידה הנחמדה. את שיחת הטלפון האחרונה הייתי מקדישה לך, באמת. 
במחשבה שנייה הייתי אומרת לך תודה על השנה האחרונה מינוס החודשים האחרונים מפני שזאת הייתה השנה הכי יפה לפני שמתים ואם מתים, אז עדיף ככה - שנמות במחשבות אוהבות. הייתי גם מוסיפה שבימים האחרונים אפילו היה טוב לי בלעדייך.
 

 

נכתב על ידי לילית' , 21/12/2012 18:58   בקטגוריות נקודות, אהבות נצחיות, אנשים חולפים, החלטות משנות חיים, חלומות, י', ימים, חודשים, שנים, מסקנות קלושות, ציטוטים, קובץ של מילים, קצת ממני, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, קריסת מערכות  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)