לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

סוף העולם ע"פ אהובי לשעבר


כל השטויות של סוף העולם גרם לי לחשוב לו אם היה קורה משהו כזה , מה הייתי רוצה לעשות. אני יודע שזה לא בסדר שאני כותב את זה, אבל הייתי רוצה להיות בזמן הזה איתך, להגיד לך דברים יפים , ולהיזכר איתך ברגעים יפים מהעבר, ולחשוב על ליצור עוד כאלו. כל זה מביא אותי להבנה של מה את עבורי, השנה האחרונה הייתה השנה המאושרת בחיי, למרות רגעים קצת עצובים, ולא הכי שמחים. היינו באוטופיה יפיפיה שבנינו שנינו , ובאמת שעשינו טוב אחד לשני, בכל רובד קיים. אני דבר אחד אקח איתי , זה , שהדברים היפים שאמרתי לך, הם מיועדים אך ורק לאוזניים שלך, רק בשבילך. נזכרתי לפני כמה זמן בחצי שנה שלנו , שהכנת לי את הדבר המקסים הזה ואיך שהתרגשתי, אם את תוהה מה עם זה , זה פה בספרייה, במדף העליון. אני תמיד אשמור את זה, יחד עם שאר הדברים. אני רוצה לומר שאת בחורה עם לב זהב פ', וכל רגע איתך הוא היה רגע קסום שהייתי שמח לנצור. את מצחיקה, מלאת חן, מצחיקה, שנונה ויפה אמיתית. אני כותב את זה עם חצי חיוך כזה. נהנתי לכתוב לך דברים , להתאהב בך , לאהוב אותך, להעניק לך את
כל כולי, לשמח אותך , לרגש אותך, לחזק אותך, לצחוק איתך. צילי וגילי. באמת ששידרגנו אחד את השני , ואת מה שאת הענקת לי , זה אוויר לנשימה.
 


אני חושב שבזמן האחרון אני תופס את עצמי, ומשתדל לא לומר דברים מסוימים. אני יודע שאני חייב לך הרבה , כי התמיכה שקיבלתי ממך , והליטוף , זה לא מובן מאליו. אני חושב שהתבגרתי עוד קצת בחודשיים האחרונים , וזה גרם לי להבין מעט דברים, על עצמי ובכללי.
 


נזכרתי בעוד רגע יפה , שהיה בחוף פלמחים , אחרי הצהריים , באזור מבודד על סלע ענקי בזמן השקיעה. צילמתי אחד את השני, ויש לי מאותו יום תמונה יפה מאותו רגע. את נשענת עליי, ורואים את השמלה היפה שלך , ואת השקיעה. תמונה אומנותית משהו.
 


אני מרגיש שגם קצת נהייתי שונה - פחות אני שאת הכרת , וזה כי אני חסמתי את עצמי, ואני רוצה לחזור להיות מי שהייתי אז, שזה האחד שהגיע מוקדם בבוקר בבוקר לבית של סבתא שלך באשקלון, דופק בדלת וכמעט ותולש אותה מהמקום, ולו בשביל לראות אותך. זה הי' שאני צריך להיות ולשם אני מכוון את עצמי. לא לראות בעיניים , ולעשות קודם מה שטוב לי.
 


פ', תודה על שנתת לי את האומץ לחיות כאילו אין מחר


הערות,הארות,מענות,בקשות
אם תרצי אני כאן , תמיד ארצה להיות שם בשבילך.
 

נכתב על ידי לילית' , 22/12/2012 00:49   בקטגוריות אהבות נצחיות, קובץ של מילים, ציטוטים, י', מיקס של רגשות  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)