לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

אדם חייו ארוכים מאוד / יהודה עמיחי


אדם חייו ארוכים מאד,
לראות חול הופך כביש וכביש שוב חול
ולאהוב שוב את האשה שפעם אהב.

 


אנחנו מופתעים כל כך ממאות חגי חנוכה
בחיינו ומאלפי חגי פסח ומרבבות
ימי השבת. כמו כשאתה בא לארץ צפונית
בקיץ והשמש שוקעת והיום נמשך ואתה אוכל
ושותה ויוצא החוצה והיום נמשך ואתה אוהב
ואתה קורא והיום נמשך.


אבל אדם חייו קצרים.
אילו חיינו חיי נצח לא היתה לנו
אהבה ולא כאבה.


אני זוכר שאמרתי לך לפני הרבה שנים.
בואי אלי היי שלי, אני אוהב אותך כל כך,
ובכית ואמרת, "באת בזמן לא טוב,
אני רתוקה בכל גופי ובכל נפשי
לאיש היפה והרע הזה".
והלכתי מאתך ולבי נשבר בתוכי.


אבל אילו חיינו חיי נצח
לא היה נשבר לבי,
הייתי אומר לך: אין דבר
נפגש בעוד אלף שנה ואולי
בעוד מיליון שנה
ואז תהיי שלי.



 


 אחד הדברים הכי יפים שקראתי.
נכתב על ידי לילית' , 25/1/2013 17:27   בקטגוריות קובץ של מילים, ציטוטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)