לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

רווח פסיק רווח


כבר עברו שבועיים ואני רוצה לכתוב על אהבה אבל המילים מאחרות לבוא. "אולי אם אין מילים, אין גם אהבה" אני חושבת לעיתים יותר מדי קרובות, אך מבינה שאני משדרת את ההפך המטעה.

אני אומרת "אני אוהבת אותך" ומוסיפה מילים בצורה שלא הייתה מביישת שום מגמת תיאטרון, והן כמבלוטה אקסוקרינית יוצאות מהפה שלי ומגיעות אל היעד, ואני מצטערת שהן לא עוברות דרך מחזור הדם כי הלוואי שהייתי מרגישה אותן גם.

זה מרד נעורים פנימי על כל מה שגרמת לי בחודשים האחרונים, לכן קשה לי להשתחרר מהשלשלאות שבהן כבלתי את עצמי מהפחד ממך, למרות שהתנהגותך כי ללא רבב, אבל שום דבר אף פעם אינו מושלם. לא אני, לא אתה.

אני לא רוצה קילומטרים שסלולים בצורת כבישים ארוכים שיפרידו, שוב, בין שתי נשמות. אהבתי שנשמט התואר "לונג דיסטנס", אבל אז חזרת לחיים.

חלומי הנוכחי הוא לצאת לשדות ולצלם את השקדיות הפורחות ביום השבת כמו כל אחד ואחת מסביב, אבל מי בכלל יודע מתי נפגש שוב?

בשיעורי מתמטיקה אנחנו מחשבים פחות מאיתנו כאשר אנחנו מחפשים ימים ושעות להפגש ולדבר. זאת פונקצייה קשה ומורכבת ושום דבר לא נכנס לתחום ההגדרה בכלל.
אין פתרון.

 

הכל סוד והכל בסתר, אם אתה מתכוון לזה בוא תספר, בוא תצעק לכולם, שכולם ידעו, שכולם יבינו.
בלי פחד ובלי בושה, נספר שנינו, נצעק לעולם שאולי זה לעד ? 

 

נכתב על ידי לילית' , 23/2/2013 22:28   בקטגוריות אהבות נצחיות, איכס, י', מיקס של רגשות, מסקנות קלושות, נקודות, סאבטקסט, קובץ של מילים, קצת ממני, רצונות גדולים, שאלות קיומיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)