לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

חטא ההיבריס


הקירות הכחולים אינם משתנים אף על פי שאני בוהה בהם בעינים שונות כל פעם. לרוב מבעד הדמעות, ולפעמים מבעד הכלום, כאשר רק הכאב נמצא שם במלוא האחוזים, אוחז בגעגוע בציפורניים חדות ומרסק לי את בית החזה לשברים.
הקירות רואים הכל אבל לא מרגישים כלום, כל כך הרבה קורה פה במבט שני. במבט ראשון אין כלום, אך במבט שני אני גוף של פקעות ריגשיות ממוטטות במצב שבין כאב, געגוע, אהבה מרוסקת ומוות של מה שהיה 'אנחנו'.
אני מאבדת את זה לאט.
רק קירות כחולים נותרו ולא שום דבר אחר. הראש משדר בלופים מילים כואבות שנאמרו בעת להט, הלב מצייר תקוות  יפות ותרחישים שיכלו לקרות, והזיכרון רוקד לו על הכאב של מה שהיה ולא יהיה.
נכתב על ידי לילית' , 24/4/2013 16:43   בקטגוריות איה, כואב, איכס, אהבות נצחיות, הצילו, י', קריסת מערכות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)