לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013


ריח של גשם קיצי מביא איתו זכרונות חורפיים מימים גשומים עצובים


אני נזכרת בך וברגעים שבהם אהבת והלב אינו חודל מלפעום חזק 
אתמול לצלילי קולך, לאחר חודש שלם שלא, התמלאתי געגועים לבחור שאינו קיים עוד
אף כי מילותייך לא כוונו אליי, שמעתי את המירמור ושמעתי את הריקנות, ולא יכולתי שלא
להזכר ברוך ובאהבה בימים שאמרת "אני אוהב אותך יפה שלי" וידעת לחבק חיבוק ענק מלא ברגש

אך כיום אין זו אהבה, רק זכרונות שחולפים במהרה, אין גם שום רגש אחר... לא רק כלפייך, אלא כלפי כולם

הייתי רוצה, אם רק היית יכול
אבל לא
וככה טוב


 


 


 


?

נכתב על ידי לילית' , 15/5/2013 11:15   בקטגוריות שאלות קיומיות, קצת ממני, קובץ של מילים, סאבטקסט, מיקס של רגשות, י', הצילו, איכס, אהבות נצחיות, state of mind  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)