לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

לא עוצרים באדום


החודש הנוכחי היה הזוי בצורה נורמלית. סיימתי י'ב באופן שייחשב רישמי רק אחרי המועד ב' במתמטיקה, הייתה לי מסיבת סיום ואפטר מטורף שהיה הדבר שהכי רציתי שיקרה שבו שתיתי, צחקתי, נהנתי ורקדתי את הכל החוצה.
השינויים הנוכחיים בחיים שלי מתקבלים בשמחה, ולשם שינוי אני יכולה להגיד שאני אוהבת את החיים שלי ואת ה- fast forward שאליו החיים נכנסים.
אומנם עד הגיוס יש זמן רב, אך השבועות טסים במהירות. העבודה, החברות, המשפחה ושאריות הלימודים ממלאים את החיים בצורה הטובה ביותר שאפשר.

למרות הכל, יש עדיין את הרגעים שבהם הכל נראה קצת פחות, ואפילו מחשבות על האהבה הישנה עדיין חודרות, אבל לא נוגעות.
הקיץ הזה הולך להיות שלי. נסע, נבלה ונחייך המון.





 
נכתב על ידי לילית' , 15/6/2013 00:02   בקטגוריות החלטות משנות חיים, הימים היפים בחיים, הכל שטויות, קצת ממני, תמונות ואיורים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)