לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

כוכב קטן


בתוכי מתפתחים פרפרים קטנים מגלמים שהסתתרו בין הצלעות, והם מדגדגים כל איבר שנקלע לדרכם,


וכך לאט, בזרמים איטים החיוך הקטן משודר כלפיי חוץ. 


אתה כל כך שונה, למרות שאתה גורם לי לשמוח. אם אני אחייך, תחייך גם אתה חיוך שיכול לסנוור את הכל, שבשקט בשקט אני חומדת רק לעצמי כדי שתישאר שלי לפחות לרגע.


זה שלי, גם אתה קצת שלי ואני קצת שלך, ואני רוצה שישאר ככה, כל כך שמיימי וטהור ולא מטומא בתשוקה חייתית, אלא רק אפוף בתמימות נערית כובשת שממנה אין מנוס, וקלילות קסומה של הרגע הזה שבו אהיה שם כמעט אך ורק בשבילך.


 


ולמרות שכל זה יחלוף במהרה, אני מודה שאני קצת אוהבת אותך אולי רק בגלל שאתה גורם לי לצפות לרגע שבו אני אכנס ואתה תהיה שם שוב


ותסנוור ותמיס במילותייך התמימות, ואני לא אדע 


מה לעשות


עם


עצמי

נכתב על ידי לילית' , 9/7/2013 23:16   בקטגוריות state of mind, אנשים חולפים, הימים היפים בחיים, קצת ממני, רצונות גדולים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)