לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

Call on the sunshine let it burn the pain


אני שורפת כל מה שנקלע לדרכי. אם לא מהאפשרות הראשונה אז אפילו מהשלישית או הרביעית, ואם אין לי מה לשרוף אני שורפת את הריאות.
כל נשימה שאני לוקחת מרגישה כמו שפל, התחתית של התחתית הכי תחתונה ביקום.
האיברים הפנימיים שלי במצוקה כאילו ניתקו להם את זרימת הדם ואין שום דבר שיביא להם חמצן בשביל לתפקד כרגיל. 
אני רוצה לצרוח אבל אני עושה את ההפך המוחלט, מתכנסת בעצמי וצופה בקריסת המערכות שלי בשקט. לאט לאט הכל ניתק.
מילים הופכות לחסרות משמעות, משמעויות הופכות לפיקציה אחת גדולה ושום דבר הגיוני כבר לא הגיוני.
תנו לי אש ואני אשרוף את עצמי, אהפוך לעפר שאליו הופכות כל הכפיות והקרטונים שאני מצליחה לשרוף. לעפר אין רגשות, עפר גם לא יכול להפגע. עפר רק מתפרק לחתיכות קטנטנות,
בדיוק כמו שאני
מרגישה
עכשיו
נכתב על ידי לילית' , 5/2/2015 13:30   בקטגוריות איה, כואב, הכל שטויות, מיקס של רגשות, שברים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)