לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

"כִּי בְּרֹב חָכְמָה, רָב כָּעַס, וְיוֹסִיף דַּעַת, יוֹסִיף מַכְאוֹב."


כשהייתי בבסיס רציתי הביתה, ועכשיו כשאני בבית אני רוצה לבסיס.
אני רוצה לברוח אבל אין לי לאן, כל מקום יהיה טוב רק שלא אצטרך להתמודד עם המחשבות.

נפלתי חזק, לבור ללא תחתית של רגשות שיסגר כנראה ממש עוד כמה רגעים ארוכים. תליתי תיקוותי, פתחתי את שברי ליבי, ועכשיו אני צופה בנו קמלים כפרחים לעת סתיו.
 אילו היו בי עוד דמעות הייתי בוכה, אך הן אינן, נבכו על הסיפור זה כבר קודם.
כרגע, באישון הלילה כבר לא נותר לי דבר, רק השקט הזה שרועם מבין כותלי החדר ואינו נותן לי מנוח.


 כפרחים שאפנו אל השמש החמה, ונשרפנו בדרכינו.
נכתב על ידי לילית' , 11/10/2015 01:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)