לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

ברק #2


הקור בלילות של נובמבר כבר טיפה מחלחל לעצמות, השמש שוקעת במהרה והלילה עוטף אותנו בחוזקה ומסרב להרפות.

אתה אומר לי תתפשטי כאן ועכשיו ואני אומרת שהשתגעת לגמרי. אולי בעצם אני השתגעתי גם, כי אתה אומר לי לבוא ואני באה, בלי לחשוב פעמיים מי יראה, ישמע או יגיד.

אני נכנעת לתחושת הפחד, האנדרנלין זורם בכל נימי גופי, וככה למשך 15 דק' אני נעלמת לכל העולם, ומלבד להרגיש אותך אני לא מרגישה יותר כלום וזאת התחושה הכי אלוהית שקיימת.


אף אחד לא מבין למה דווקא איתו או למה הוא, אבל לכי תסבירי לעולם שברגעים הבודדים האלה איתו כבר לא אכפת לך מכלום. לא אכפת לך אם אתם רק שוכבים או אם יש לו חברה או אם מישהו אמר או סיפר משהו למישהו. כבר לא אכפת לך מכלום, הכל מתגמד לרמות מיקרוסקופיות,

אין שום דבר יותר,

לא צלילים, לא מילים, לא קולות,

יש רק אותי,

ואותו


.

נכתב על ידי לילית' , 5/11/2017 12:50   בקטגוריות באמצע הלילה, אנשים חולפים, state of mind  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)