לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משנה 5


אנחנו משחקים באהבה כבר פחות משבוע,
זורקים מילים אוהבות כאילו היו חול בחוף שהוא רק אתה ואני,
אתה פותח בפניי את הלב וכל החתיכות של הלב שלי נדבקות מחדש,
אתה מקסים אותי עם התמונות, מכשף אותי עם הקול,
אתה גורם לי לרצות להיות לעזוב את כולם אך ורק בשבילך, לתת ללב שלי להתמסר אלייך במיליוני האחוזים
בלי לפחד מהרגש שאולי משהו ישתבש, יתפרק או יהרס 
אבל
יש משהו קטן שלא יתן לזה לעבוד,
ואני פוחדת מה יקרה כשזה יתברר, כשהעניין יפתח,
ואני אומרת לך עד כמה אני אוהבת אותך ולא מפסיקה לחייך, אפילו שכואבות הלחיים ושורפת הבטן,
רק בשביל הרגע שאולי זה ימשך עוד יום, עוד שעה, עוד דקה,
שבה זה ירגיש כאילו אתה באמת שלי,

כאילו לא רציתי אף אחד אחר מלבדך בזה הרגע,
כאילו יהיה "מחר" בחוף שלנו,
ונשאר גם אחרי שהגאות תחלוף,
כשישאר רק השפל,
אבל
הלוואי ואני לא הייתי אני,
כי אז זה היה עובד,
אבל
בגלל שאני זאת אני,
זה לא. 

 
 

"אבל אילו חיינו חיי נצח
לא היה נשבר לבי,
הייתי אומר לך: אין דבר
נפגש בעוד אלף שנה ואולי
בעוד מיליון שנה
ואז תהיי שלי."
יהודה עמיחי 

נכתב על ידי לילית' , 30/1/2015 21:59   בקטגוריות state of mind, איה, כואב, אנשים חולפים, הצילו, הכל שטויות, מיקס של רגשות, צבא ושטויות אחרות, קובץ של מילים, רצונות גדולים, סאונדטראק לחיים, קצת ממני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להוציא את העז


בשבוע הבא זה חודש, אבל מי סופר?
וברגע שיצאת החוצה מחיי וטרקת את הדלת חזק על מנת שלא תפתח שוב, זרקתי כל זכר ממך לאלפי עזאזלים דרך החלון וחיברתי המון מנעולים על הדלת כדי לוודא שלעולם לא תפתח יותר.
זאת הייתה הרגשה טובה מהולה בקצת עצב, אבל אני שמחה וזאת ההרגשה הכי טובה שיש למרות הכל
אולי הכל קרס כמו דומינו בהתחלה, אך את מה שצריך להיות החזרתי למקום, ולא הרגשתי שלווה יותר

תודה שהלכת, לא חשבתי שבטווח הארוך זה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים
הפעם, אני הגיבורה. 

 

נכתב על ידי לילית' , 10/5/2013 19:33   בקטגוריות אהבות נצחיות, אנשים חולפים, החלטות משנות חיים, החלטיות, הימים היפים בחיים, י', סאונדטראק לחיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



terrible love


בכיתי את כל האהבה החוצה עד שנסחט הלב מהכל, ומאז לא הרגשתי כלום;
שום פיסת אהבה או רצון או תקווה או געגוע, אפילו לא עצב או כאב,
עד ששמעתי את השיר הזה והוא החסיר בי פעימה
ומאז לא הפסיק להתנגן באוזניי
כי קסומה בעייני ההרגשה הזמנית של רגשות אוהבים
נכתב על ידי לילית' , 28/4/2013 22:57   בקטגוריות אהבות נצחיות, איכס, אנשים חולפים, הצילו, י', מיקס של רגשות, סאונדטראק לחיים, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)