לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

This heart will swallow us


/


אבי אומר לי שהוא לא סגור על עצמו כל כך.

יומיים לפני כן שכבנו במיטה שלו, בבית שלו בזכרון יעקב. זאת הייתה הפעם הראשונה שנפגשנו אחרי שלטענתו התחלתי איתו בקשר. אני עדיין מכחישה את העניין, אך זה באמת נכון.

כל מה שאני רוצה לעשות זה לצעוק עליו חזק. לצעוק שזה מעצבן שככה פתאום כל המילים שלו לא שוות כלום, שמשיחות אוהבים הפכנו לכלום אחד גדול כהרף עין. יום אחד אוהבים וביום שאחרי אנחנו אוויר, למרות שבעצם אין "אנחנו", ובקצב הזה גם לא יהיה.

אזל לי הכוח מבחורים שלא סגורים על עצמם, נגמר לי האוויר בריאות, והראש שלי לא מפסיק לחשוב מדוע נכנסתי לסיפור הזה מלכתחילה כשהיה לי טוב להיות גם עם ההוא, ההוא וההוא. 

בשביל אבי נמחקו כולם. גם מהטלפון וגם מהחיים.

הלוואי והייתי יכולה לצעוק לו שאני לא רוצה לוותר אלא להלחם, אם בכלל היה לי על מה להלחם. רק שלצערי לא לקחתי בחשבון שזה סיפור עם סוף ידוע מראש, שבו אין happily ever after. זה צובט אותי בלב יותר ממה שיכולתי, יותר ממה שרציתי, יותר ממה שאני בכלל מסוגלת להכיל בין כל ההריסות בפנים. הלוואי והיה סוף אחר, הלוואי ומשהו היה משתנה לטובה... 

כל פעם שאני מדברת על זה יותר, זה נהרס עוד יותר, אז כנראה שפה אני פשוט אשתוק.

נכתב על ידי לילית' , 4/2/2015 13:52   בקטגוריות איה, כואב, אהבות נצחיות, אנשים חולפים, באמצע הלילה, הצילו, מיקס של רגשות, קריסת מערכות, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חטא ההיבריס


הקירות הכחולים אינם משתנים אף על פי שאני בוהה בהם בעינים שונות כל פעם. לרוב מבעד הדמעות, ולפעמים מבעד הכלום, כאשר רק הכאב נמצא שם במלוא האחוזים, אוחז בגעגוע בציפורניים חדות ומרסק לי את בית החזה לשברים.
הקירות רואים הכל אבל לא מרגישים כלום, כל כך הרבה קורה פה במבט שני. במבט ראשון אין כלום, אך במבט שני אני גוף של פקעות ריגשיות ממוטטות במצב שבין כאב, געגוע, אהבה מרוסקת ומוות של מה שהיה 'אנחנו'.
אני מאבדת את זה לאט.
רק קירות כחולים נותרו ולא שום דבר אחר. הראש משדר בלופים מילים כואבות שנאמרו בעת להט, הלב מצייר תקוות  יפות ותרחישים שיכלו לקרות, והזיכרון רוקד לו על הכאב של מה שהיה ולא יהיה.
נכתב על ידי לילית' , 24/4/2013 16:43   בקטגוריות איה, כואב, איכס, אהבות נצחיות, הצילו, י', קריסת מערכות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם שלישית גלידה


ובכל זאת, זה כואב כמו בפעם הראשונה רק קצת יותר.
נכתב על ידי לילית' , 18/4/2013 20:16   בקטגוריות איה, כואב, איכס, אהבות נצחיות, החלטות משנות חיים, י', הצילו, מיקס של רגשות, קצת ממנו, קריסת מערכות, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, שברים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)