לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוגו בוס


ריח הבושם במעלית מזכיר לי עד כמה הכל לא היה אמור להראות ככה, מפני שזאת תקופה שתמיד דמיינתי שתראה אחרת; מלאה במילים והבטחות שהובטחו לפני זמן רב ולא יתקיימו יותר ודברים שכבר שחכתי כיצד הם ניראים ומרגישים.
אך למרות הכל לא עצוב לי. אני מתגעגעת למציאות שהכרתי ואהבתי, אך המציאות עכשיו לא נוראית בכלל. הכל כל כך מתון, הימים חולפים ומקדמים אותנו אל קו הסיום, העצב והשמחה מתערבבים לקו סטטי אחיד והכל פשוט עובר וחולף.
רק הולכים והולכים כי אין לאן לברוח, ואולי בכלל לא צריך.  

 

מסיבת החנוכה בגן הילדים בו אני מתנדבת רק הזכיר לי עד כמה הייתי רוצה שהכל יראה אחרת. איך יום אחד אני אקח חלק במסיבות גן כאלה מנקודת המבט של הורה, ואצלם המון תמונות של הילד שלי. וזה קצב מעציב, כי הייתי רוצה שהוא יהיה שם לצידי, שיסתובב ויצלם תמונות ואז יביט בי עם חיוך שמח ומאוהב שנשאר למרות שנות הזוגיות ויחשוב עד כמה יפה אישתו ועד כמה הוא נהנה להיות שם, עם המשפחה שלו.




נכתב על ידי לילית' , 5/12/2012 21:05   בקטגוריות אהבות נצחיות, אנשים חולפים, חלומות, טמטמת נעורים, י', ימים, חודשים, שנים, סאונדטראק לחיים, עץ משפחה, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, תמונות ואיורים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה לא חשוב



  • זה משעשע אותי ששירים עצובים מעלים בי חיוכים מנחמים.
    -

  • כבר שבועיים אמא שלי לא מדברת איתי, וזה כבר לא כואב ואפילו אין שום חסר, רק צביטה קטנטנה כי אני לא מתגעגעת.

  • מנגד, היחסים שלי ושל אבא שלי מופלאים. הוא באמת אדם מקסים, ועכשיו זה גורם לי להרגיש רע שפגעתי בו כל הזמן.
  • -

  • אני לא יודעת אם אני מדמיינת או לא, אבל יש הרגשת ריחוק בינינו. כאילו התקרבנו ואהבנו רק יומיים לפניי, ועכשיו התרחקנו קצת.
    -

  • יש בי חלק שממש שונא את עצמי על זה שפגעתי בבחור שלי וזה יושב לי על הלב ולא משחרר. זה מכתים את הלב קצת.
    -

  • אני רוצה להעלם קצת. קצת מטאפורית והרבה לא.

נכתב על ידי לילית' , 16/2/2012 15:07   בקטגוריות מיקס של רגשות, עץ משפחה, נקודות, סאבטקסט, קריסת מערכות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Beyond the veil.


The sense of angels in veils of dawn
Like she runs forever among thy halls
The pale horizons are closing down
The reasons for living are lost somehow

הורים צבועים. חד משמעית.
אף פעם לא ידעתי שלהגיד למישהו את האמת בפרצוף, גורמת לשנאה כזאת, או לפחות גוררת יחס הרסני כלפי הסביבה.
אני לא יודעת עם הבעיה היא בי, וכאשר שאני מתווכחת עם ההורים שלי, אני פשוט נוטרת טינה שהורסת את היחסים שלי איתם, או שאני פשוט הרסנית כלפי עצמי, והורסת לעצמי, אני לא בטוחה. ושוב, האמת כואבת, אבל לפחות נכונה.

מאז ומתמיד הייתי Daddy's Girl, הוא היה חלק גדול מהחיים שלי, ותמיד חשבתי שהוא אב מצויין, למרות שעכשיו אני מתחילה לשים לב שתמיד היחסים שלי איתו היו יחסים של חתול ועכבר, תמיד כל מילה לוא דווקא עוקצנית, גורמת להצתה של ניצוצות שגוררת את כל זה לאש, האש גורמת לריבים, סיכסוכים, ואיש לא מוכן לוותר לשני. התירוץ שלי הוא שאבי צריך להתנהג כמו מבוגר ולהפסיק להתנהג כמו ילד בן 10, מה שתמיד גורם לי תהייה למה אני, בגילי, מתנהגת בצורה יותר בוגרת ממנו.
לא פעם ראשונה, שהאש גורמת ליחס הרסני כלפי אמא שלי, מה שאני בטוחה שסיוטה של כל אישה שהבעל שלה והילד יריבו, ויצא כך שחודשים לא דיברנו, חיינו כזרים בתוך בית, וככה זה היום.
אני נוטרת לו טינה, ואני לא מוכנה לדבר איתו בגלל כל הכאב שהוא גורם לי להרגיש, למיליון דמעות שהזלתי בגללו באותו הערב, אני רוצה שהוא ירגיש את אותו הדבר, שיכיר באובדן, ושיכיר שמהטעויות שלו הוא רק יאבד אותי יותר ויותר, וככה אני נוטרת טינה, והטינה הזו סוחפת יחס הרסני כלפי הסביבה, כלפי אמא שלי, ובכלל.

נכתב על ידי לילית' , 12/2/2010 11:21   בקטגוריות עץ משפחה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)