לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת-שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה


שעתיים או פחות אחרי כניסת חצות ושימחת 2016 שרויה על כולנו. אני מרוחה על הקיר מתנשקת עם איזה ילד בן 19, משתכרת יותר ויותר מטעמו ומכל האלכוהול שזורם פה בשעות האלה של החשיכה.
13 שעות לאחר מכן, שבת נכנסה ואני יושבת בשולחן השבת ושרה "אשת חיל", מנותקת מכל הסחת דעת אפשרית. מדברים פה על פרשת השבוע ואני שואלת שאלות, מתעניינת ושרה כמו ילדה טובה את כל שירי השבת.

אני לא יודעת מי אני יותר. אין לי עם מי לדבר על זה.
אני חושבת שאני יודעת איך אני רוצה שעתיד שלי יראה, איפה אני אלמד ועם איזה סוג של בנאדם אני אתחתן, שיהיה לי בית בשומרון שיהיה מושתת על יראת שמים והרוחניות תמלא כל פרצה וכל חור, ולכל דבר קטן תהיה משמעות.
מצד שני, לא לכולם קל לקבל את זה. אפילו לי זה קשה לפעמים. אני אוהבת את החיים הרוחניים שלי, אבל קשה לי להתנתק מהעבר, מלהיות אותה הבחורה שמפלרטטת עם כל דבר שזז, מהזרימות והפתיחות שאני מכירה בעצמי.
אני לא פה ולא שם, אני לא חילונייה גמורה ולא דתייה. אני לא יודעת מי אני יותר, ואין לי אף אחד לדבר איתו על זה כי אף אחד לא יבין.


נכתב על ידי לילית' , 2/1/2016 19:49   בקטגוריות קצת ממני, שאלות קיומיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל צפוי, והרשות נתונה, ובטוב העולם נדון, והכל לפי רוב המעשה.


"למרות שהשתיקה הייתה תשובה מספיק טובה, והבטחתי שאני כבר לא אגיב על כלום, חשוב לי שתדע ש3 השבועות הראשונים שלנו היו אחת התקופות הכי יפות שהיו לי, לא הכרתי את עצמי ככה, כל כך קורנת מאושר ושמחה, מחייכת ללא הפסקה, ואפילו אנשים מבחוץ העידו שבחיים הם לא ראו אותי ככה. 
תאמין לי, כל מה שרציתי זה שזה יצליח כי איתך הכל נראה לי אחרת, ואני סתומה.. נפלתי חזק עוד מההתחלה, למרות שידעתי שבסוף אני זאת שאצא שבורת לב.
בשבת חגגתי יום הולדת וכל מה שרציתי זה שהתקופה הזאת לא תיראה ככה, שכבר לא תיהיה את השתיקה הרועמת הזאת ושהכל יהיה כרגיל כמו שאמרת לי שיהיה. רציתי שלפחות תגיד לי שאתה מתגעגע אליי ולרגעים שבהם באמת היה טוב. 
היה לי קשה להתמודד עם החודש האחרון, תליתי יותר מדיי תקוות והתפתחו לי יותר מדיי רגשות והמעבר מקיצון אחד שבו אנחנו מדברים 24/7 ושאתה הכל לקיצון שבו יש פשוט שתיקה אחת גדולה, שבר אותי ממש כי לא ידעתי מה הגורם לזה ולא ידעתי איך להתמודד פתאום עם הצד הזה שלך, אבל עכשיו הכל בסדר, וכמו שאומרים שהכל לטובה אז אני מאמינה שגם זה.


תודה לך על הרגעים השמחים והמאושרים ועל כל מה שהיית בשבילי באותה התקופה, לימדת אותי המון בזמן הזה, וגרמת לי לרצות להיות הבחורה הכי טובה שאני יכולה להיות. 
אני באמת מעריכה אותך מאוד ואני יודעת שתיהיה הכי שפיץ בכל דבר שתעשה ובכל מקום שאליו תלך, ושכל בחורה אחרת באמת פשוט תזכה. "



~~~
אם ישאלו אותי אגיד שאהבתי פעמיים בחיי; יוסי שהיה האהבה הראשונה, ואבירן שהוא כנראה הפיספוס הכי גדול בחיי.
זה התחיל מהר מדיי וטוב מדיי בכדי להיות אמיתי. התאהבתי בו מהרגע הראשון שבו דיברנו בטלפון, עוד לפני שבכלל ידעתי מי עומד מאחוריי הקול הזה שלו. לאט לאט השכבות התחילו להיערם, ועם כל שיחה הבנתי יותר ויותר למה אני אוהבת אותו כל כך. הוא היה מיוחד בדיוק בדרך שלו, מלא בתמימות שלא אופיינית לבני גילו ומלא בטוהר בגלל האמונה שלו, אבל היה בו את הקשיחות והגבריות מנגד, והוא שבה לי את הלב עם כל מילה ותמונה שהוא שלח לי. ראיתי אותו כפי שהוא באמת ואני נתתי לו לראות אותי ולחדור מבעד למבצר שהצבתי כדי שישמור עליי... טיפשה שכמותי.
חברה טובה אמרה שה' שולח לנו מכשולים כדי ללמד אותנו שיעור מסויים, והשיעור שלו כנראה היא הבחירה בין אהבתו אליי לבין אהבתו לדת.
אני ידעתי שבקרב הזה אני כבר לא אנצח, אז הפסדתי. עם המון קושי וכאב לב, ודמעות שרק הספיקו להתייבש, הרמתי את ראשי והמשכתי הלאה, בידיעה שפה כבר אין לי על מה להלחם.
הרבה באו והלכו, ואף אחד לא השאיר את החותם שאבירן השאיר עליי.  

נכתב על ידי לילית' , 22/10/2015 21:51   בקטגוריות איה, כואב, אנשים חולפים, הכל שטויות, מיקס של רגשות, מסקנות קלושות, מסקנות קלושות, קצת ממני, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבירן - 12.9


12 בלילה של שבת ויש לי שקט נוראי בראש. אבירן שומר שבת וזה הערב הראשון מאז שהתחלנו לדבר שאנחנו לא 'ביחד'. 
כשהסיפור הזה התחיל זה הרגיש לי נורא סתמי. פלירטטתי איתו קצת בהודעות, השארתי מספר ונתתי לזמן לעשות את שלו, אפילו לא דיברנו יותר מדיי בהודעות; ישר אבירן התקשר ודיברנו במשך 3 וחצי שעות. אולי דיברנו על כלום; קצת על החיים וקצת על הצבא וקצת נגיעות קטנות בכל מני תחומים מהחיים, אבל לא הפסקתי לחייך לרגע.
מאותה שיחה ראשונה למדתי שהוא מהשוברי לבבות, מהאלה שתמיד יגידו את המילה האחרונה.
 ואם הוא שובר לבבות, אז אני אחת שתמיד שוברים לה את הלב.
 בדיעבד זה לא הפחיד אותי כי זה היה כלום, אבל עם הזמן הסיפור תפס תאוצה. דיברנו כל יום מאז אותו הלילה, במשך שעות מחליפים סיפורים ומילים תומכות, נאחזים זה בזו. לאט לאט התחלתי לפחד שכמו שהכל התחיל מהר, כך הוא גם יסתיים ויותיר אותי שבורה קצת יותר מקודם. אני מפחדת להגיד לו את זה, להגיד לו שאני מפחדת שזה יסתיים כל כך מהר, שהוא זה שיגיד שלא מתאים, יקום וילך, ואולי להסביר לו שאם זאת לא הייתה אני שהשאירה לו מספר, אז זאת כנראה הייתה מישהי אחרת וזה למה אני מתעצבנת בעצם.
זה הכל נהיה יותר מדיי,
כל מה שאני יודעת זה רק שאני רואה את התמונה שלו וכבר מתגעגעת. לעזאזל עם רגשות.
נכתב על ידי לילית' , 26/9/2015 14:47   בקטגוריות אנשים חולפים, באמצע הלילה, מיקס של רגשות, מסתכלים לפחד בעיינים, קצת ממני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)