לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גשר של 3


זה אף פעם לא טוב.
היית אהבת חיי, האהבה הראשונה שלי וזאת שתמיד רציתי שתהיה גם האחרונה. 
עברו 3 שנים ובדיעבד הרבה השתנה בין לבין, אבל אתה ואני נשארנו בדיוק אותו דבר רק קצת יותר משודרגים ומבינים.
הייתי בטוחה שזה סימן, שזה שחזרת לחיים שלי אחרי 3 שנים אומר משהו עלינו ועל הקשר שלנו. 
צעד צעד התקרבנו, דיברנו, נפגשנו, צחקנו, נגענו אבל מבחינתך זהו, לא מעבר.
אתה אומר שאתה לא מסוגל להתאהב באף אחת יותר, שחסמת את עצמך ואת הרגשות שלך ושכל הדברים הקטנים שקרו בכמעט חודשיים האלו הם הפירות של המשפט "תעשה מה שמרגיש לך טוב" שאני אמרתי לך לפני שנישקת אותי בפעם הראשונה מאז הפעם האחרונה. 
אני מרגישה שאולי לא הבנתי נכון את הדברים, שאולי טעיתי בהבנה שלי, ואחרי שפרסת בפניי את כל הקלפים על השולחן יכולתי להגיד לך שאני רוצה שנפסיק כי זה מאוד אגואיסטי מצידך לשמור אותי לעצמך בלי להרגיש אליי משהו ממשי ועמיד, אבל העקשנות שלי גוברת על זה. הנחתי ששנינו נמצאים במקום מאוד טוב עכשיו, יותר בוגר ויותר מכיל. חשפת בפניי את השדים הכי עמוקים ואני לא נרתעתי וברחתי, כי אני רוצה להשאר ולעזור.
אחרי שאמרת לי שאתה מפחד כי אני גורמת לך להרגיש כל מני דברים שלא הרגשת 3 שנים ושאתה לא יודע אם זה טוב או לא, רק רציתי לצעוק לך שאתה מטומטם ושמשהו שמרגיש כל כך טוב לא יכול להיות רע.
אז בנתיים אני נשארת, בנתיים שנינו מתגעגעים והכל ממשיך כרגיל, אבל אנחנו לא ביחד ואנחנו אפילו לא זוג, אנחנו כלום.
אני נשארת ואשאר עד השלב שבו זה יתחיל להכאיב, עד אז אני מקווה שתבין שאם לא שכחת אותי אחרי 3 שנים כנראה שזה אומר משהו.
זה אף פעם לא טוב.
נכתב על ידי לילית' , 10/5/2016 15:41   בקטגוריות אהבות נצחיות, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



This heart will swallow us


/


אבי אומר לי שהוא לא סגור על עצמו כל כך.

יומיים לפני כן שכבנו במיטה שלו, בבית שלו בזכרון יעקב. זאת הייתה הפעם הראשונה שנפגשנו אחרי שלטענתו התחלתי איתו בקשר. אני עדיין מכחישה את העניין, אך זה באמת נכון.

כל מה שאני רוצה לעשות זה לצעוק עליו חזק. לצעוק שזה מעצבן שככה פתאום כל המילים שלו לא שוות כלום, שמשיחות אוהבים הפכנו לכלום אחד גדול כהרף עין. יום אחד אוהבים וביום שאחרי אנחנו אוויר, למרות שבעצם אין "אנחנו", ובקצב הזה גם לא יהיה.

אזל לי הכוח מבחורים שלא סגורים על עצמם, נגמר לי האוויר בריאות, והראש שלי לא מפסיק לחשוב מדוע נכנסתי לסיפור הזה מלכתחילה כשהיה לי טוב להיות גם עם ההוא, ההוא וההוא. 

בשביל אבי נמחקו כולם. גם מהטלפון וגם מהחיים.

הלוואי והייתי יכולה לצעוק לו שאני לא רוצה לוותר אלא להלחם, אם בכלל היה לי על מה להלחם. רק שלצערי לא לקחתי בחשבון שזה סיפור עם סוף ידוע מראש, שבו אין happily ever after. זה צובט אותי בלב יותר ממה שיכולתי, יותר ממה שרציתי, יותר ממה שאני בכלל מסוגלת להכיל בין כל ההריסות בפנים. הלוואי והיה סוף אחר, הלוואי ומשהו היה משתנה לטובה... 

כל פעם שאני מדברת על זה יותר, זה נהרס עוד יותר, אז כנראה שפה אני פשוט אשתוק.

נכתב על ידי לילית' , 4/2/2015 13:52   בקטגוריות איה, כואב, אהבות נצחיות, אנשים חולפים, באמצע הלילה, הצילו, מיקס של רגשות, קריסת מערכות, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, שברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיקציה


אם יש כל כך הרבה מספרי אינסוף, איך דקות לא למדו לעמוד מלכת?









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


It's my own desire
It's my own remorse
Help me to decide
Help me make the most of freedom
And of pleasure
Nothing ever lasts forever
נכתב על ידי לילית' , 1/2/2015 01:07   בקטגוריות Social, אהבות נצחיות, איה, כואב, אנשים חולפים, באמצע הלילה, הימים היפים בחיים, הכל שטויות, הצילו, חלומות, מיקס של רגשות, סאבטקסט, קצת ממנו, קצת ממני, רצונות גדולים, שאלות קיומיות, שברים, תמונות ואיורים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)