לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  לילית'

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משנה 5


אנחנו משחקים באהבה כבר פחות משבוע,
זורקים מילים אוהבות כאילו היו חול בחוף שהוא רק אתה ואני,
אתה פותח בפניי את הלב וכל החתיכות של הלב שלי נדבקות מחדש,
אתה מקסים אותי עם התמונות, מכשף אותי עם הקול,
אתה גורם לי לרצות להיות לעזוב את כולם אך ורק בשבילך, לתת ללב שלי להתמסר אלייך במיליוני האחוזים
בלי לפחד מהרגש שאולי משהו ישתבש, יתפרק או יהרס 
אבל
יש משהו קטן שלא יתן לזה לעבוד,
ואני פוחדת מה יקרה כשזה יתברר, כשהעניין יפתח,
ואני אומרת לך עד כמה אני אוהבת אותך ולא מפסיקה לחייך, אפילו שכואבות הלחיים ושורפת הבטן,
רק בשביל הרגע שאולי זה ימשך עוד יום, עוד שעה, עוד דקה,
שבה זה ירגיש כאילו אתה באמת שלי,

כאילו לא רציתי אף אחד אחר מלבדך בזה הרגע,
כאילו יהיה "מחר" בחוף שלנו,
ונשאר גם אחרי שהגאות תחלוף,
כשישאר רק השפל,
אבל
הלוואי ואני לא הייתי אני,
כי אז זה היה עובד,
אבל
בגלל שאני זאת אני,
זה לא. 

 
 

"אבל אילו חיינו חיי נצח
לא היה נשבר לבי,
הייתי אומר לך: אין דבר
נפגש בעוד אלף שנה ואולי
בעוד מיליון שנה
ואז תהיי שלי."
יהודה עמיחי 

נכתב על ידי לילית' , 30/1/2015 21:59   בקטגוריות state of mind, איה, כואב, אנשים חולפים, הצילו, הכל שטויות, מיקס של רגשות, צבא ושטויות אחרות, קובץ של מילים, רצונות גדולים, סאונדטראק לחיים, קצת ממני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Plastic Throne of Queen Dominatrix


השלווה
בלב שלי הפציע האביב וניצנים קטנים מגיחים לעולם, פרחים צבעוניים מלבלבים והכל חמים, בהיר ומרגיע.
ידעתי כיצד מרגישה אהבה כדי לומר שכאן זה לא העניין, אבל הטוהר והתמימות שלך גורמים לדבורים ולפרפרים לדגדגד לי את הבטן, 
והמחוות הקטנות והנעריות שלך שובות את שאריות ליבי עם כל מפגש שלנו.
אילו רק יכולתי להגיד לך, הייתי אומרת שאתה מיוחד בצורה שאין ביכולתי לתאר מפני שאתה מביא אביב אל ליבי, אתה קצת כמו השמש הפרטית שלי,
ואני אוהבת אותך מאוד.


הפחד

כאשר השמש כבתה, ניצנצתי כמו כוכב בין כולם. האהבה, הערכה, הכבוד שקיבלתי בהיעדרה, מיקמו אותי גבוה בסולם החשיבות של כולם. אפילו הוא אהב אותי קצת יותר פתאום. ניצנצתי, זרחתי, אהבתי, ולאט לאט כאשר השמש תראה את קרניה, הכוכבים יעלמו ואפסיק לנצנץ. אחזור אל המקום בו הייתי בצילה, במקום בו כוכבים נעלמים כאשר השמש מסנוורת את עינינו. 

 

התקווה
בתוכי אני רוצה לקוות שיש לי מקום מיוחד עכשיו שבו היא לא תוכל להחליף את מה שאני הפכתי להיות בשבילך. אולי ביקום שלך אני הכוכב הכי חזק, והיא רק כוכב שכבר נפל ונשרף.
בשבילי תמיד תהיה שמש שתגרום לאביב לבוא, אז בבקשה תן לו להשאר.

נכתב על ידי לילית' , 24/7/2013 11:51   בקטגוריות state of mind, Social, אנשים חולפים, הימים היפים בחיים, הכל שטויות, חלומות, קובץ של מילים, רצונות גדולים, שאלות קיומיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ריח של גשם קיצי מביא איתו זכרונות חורפיים מימים גשומים עצובים


אני נזכרת בך וברגעים שבהם אהבת והלב אינו חודל מלפעום חזק 
אתמול לצלילי קולך, לאחר חודש שלם שלא, התמלאתי געגועים לבחור שאינו קיים עוד
אף כי מילותייך לא כוונו אליי, שמעתי את המירמור ושמעתי את הריקנות, ולא יכולתי שלא
להזכר ברוך ובאהבה בימים שאמרת "אני אוהב אותך יפה שלי" וידעת לחבק חיבוק ענק מלא ברגש

אך כיום אין זו אהבה, רק זכרונות שחולפים במהרה, אין גם שום רגש אחר... לא רק כלפייך, אלא כלפי כולם

הייתי רוצה, אם רק היית יכול
אבל לא
וככה טוב


 


 


 


?

נכתב על ידי לילית' , 15/5/2013 11:15   בקטגוריות שאלות קיומיות, קצת ממני, קובץ של מילים, סאבטקסט, מיקס של רגשות, י', הצילו, איכס, אהבות נצחיות, state of mind  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)