לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Come Away with Me


כינוי: 

בת: 27

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

פשוט להפסיק


שתיתי הרבה יותר מידי וודקה ואמרתי לך שהתרחקנו, והכל נפתח, דיברת על  זה שכואב לך שהתרחקנו ועל כמה שאת בודדה , ואני התנצלתי על שגרמתי לך להרגיש כמו שהרגשת שהבנות היו מתעללות בך בגן.

הבטחתי לך שאנחנו בדרך הנכונה ושנחזור להיות חברות טובות כמו פעם, אחרי הרבה כוסות של וודקה וכאב על מה שהיה, האמנתי בזה.

אבל זה לא נכון , אני לא יכולה לחזזור להיות חברה טובה שלך שוב , אני אדם אחר היום וגם את, השתננו בשנה האחרונה מאוד, הפכתי לחזקה יותר ובעלת ביטחון עצמי , ואני כבר לא אוהבת את הבנאדם שאני הופכת להיות לידך , אני ארסית כלפיך , אבל הדבר הכי נורא שאני מרגישה כאילו את כבר  לא  מכירה אותי והחברות הריקה הזאת מכאיבה לי, ואני עדיין מלאת כעס כלפייך , אז שיקרתי  אנחנו לא בדרך הנכונה , יותר גרוע אני חושבת שככל שאני אבלה יותר זמן אני אשנא אותך.

 

מצטערת על כל הכאב שאנחנו גורמות אחת לשנייה, כנראה שהכי טוב פשוט להפסיק.

נכתב על ידי , 9/8/2014 03:09   בקטגוריות נוער, לבד, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





340
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyouth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על youth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)