לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is the adventure time!


החיים שלי, לדעתי הם משעשעים ביותר, אז הינה הם כאן.

Avatarכינוי:  Mr. death.

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

שנה טובה!!!


החלטתי שאני אעשה כאן חשבון נפש, רשימה של דברים רעים שעשיתי, ואז אחרי שאני אתבאס מאיזה בן אדם רע אני אני אכתוב גם דברים טובים שעשיתי.

הרשימה השחורה:

*שיקרתי, והרבה, ואולי השקרים האלה א5פילו תקעו מישהו אחר ביגללי

*אני חמדנית, וזה די נורא, אני מנסה לעצור בעצמי אבל ליפעמים באלי לאכול עוד ועוד ועוד, וזה יכול להיות ממש לא נעים כשאני בחברה

*לא החזרתי חובות, אני שכחנית ובכיתה ח' לא החזרתי הרבה מאוד חובות על אוכל בקפיטריה ודברים כאלה, בכיתה ט' אני גם לא החזרתי הרבה חובות למרות שאני פחות קניתי בקפיטריה, יותר הבאתי כסף משלי ופחות השאליתי, ואני מקווה שהשנה לא אהיה לי אף חוב להחזיר [יש לי חוב על סך 1.50 ש''ח]

*אני חסרת טקט, זה יכול להיות טוב, אבל אצלי זה פעל גם בקטע הרע, אני אומרת דברים שכניראה האנשים שסיפרו לי את זה לא היו רוצים שאני אספר את זה בחברה [גם אם הם ליד] אני מקווה לא ליפגיע יותר באחרים ולישמור את הפה הגדול שלי לעצמי.

*ליפעמים אני מתחצפת לאנשים וזה גם פוגע בי

*כמה פעמים ליכלחתי את הרחוב למרות שאני נגד זה

*וונדליזם, כתבתי שטויות על קירות, וונדליזם וגזל.

*אני יכולה להיות חסרת היתחשבות

*רכילות: אני איישית משתדלת לא לומר כלום על אף אחד, אבל אני מתעניינת ושומעת הרבה לשון הרע, אני צריכה להיתרחק מזה.

 

הרשימה הטובה:

*אני משתדלת להיתחלק אם אנשים כמה שיותר למרות שאני חמדנית

*אני תמיד מוכנה לעזור לאנשים

*אני משתדלת לעודד בני אדם ולעזוב אותם כשאני רואה שהם רוצים להיות לבד

*אני סבלנית כלפי החניכו שלי למרות שאלה הרבה ילדים קטנים 

*אני מבלה יותר ביחד עם  אח שלי

*אני משתדלת לדבר יפה אל כולם ולא להיות גיזענים כלפי אנשים, אני אומר לכל אחד שלום,סליחה, בבקשה.

*אני משתדלת לימצוא משהו שירצה את כולם.

*אני לא תומחת בדברים כמו עישון, ואם אני רואה חברים שלי שמעשנים אני מנסה לשכנע אותם להפסיק.

 

 

וטוב אין לי יותר מה לכתוב, האמת שזה די התיש אותי למרות שזה לא לכח יותר מידי זמן, אז אני מאחל שלכולם תהיה שנה טובה ושמחה!!!

 

 

אני הולכת להכין עוגת דבש

נכתב על ידי Mr. death. , 4/9/2013 14:48  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. death. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. death. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)