לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברירת מחדל


I'm just a would've been, could've been, Should've been, never was and never ever will be.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

סיפור אהבה פשוט


 

אני בחיים לא אשכח את היום הזה לפני כמעט שנתיים, שראיתי אותו בפעם הראשונה וידעתי שאני רוצה אותו איתי. 

 

נכון, הצלחתי, אבל זה לא היה פשוט, ודי מלא בסבל במבט כללי אחורה. 

 

רציתי לכתוב פוסט קיטשי וקליל על הסיפור אהבה הטיפשי והחמוד נורא שיש לנו, ואז הבנתי שאני כועסת. 

 

הבנתי שזה עדיין מציק לי שכל הזמן הזה שסבלתי מצטמצם לרגע אחד קטן שבו הוא אומר שהוא אוהב אותי ומנשק אותי והכל כאילו נעלם. 

 

ואפילו לכעוס אני לא יכולה, כי הוא כל יכול מולי, ואני כל כך קטנה וחלשה וחסרת כוח. 

 

ואולי איפשהו בתוכי, קטן קטן, עמוק עמוק, הייתי רוצה לפגוע בו קצת טיפה להרגיש שיש לי עמדת מיקוח. 

 

ואחרי הכל, אני אוהבת אותו, יותר משאי פעם אהבתי כל בן אדם אחר, ואני בחיים בחיים לא אשכח אותו כי הוא האהבה הראשונה שלי, והחבר הראשון שלי, ואני מניחה שהוא יהיה אחראי לעוד כמה דברים שיקרו בפעם הראשונה. 

 

ועד אז, ט"ו באב שמח ♥ 

נכתב על ידי Beautifully damaged , 21/7/2013 23:31  
הקטע משוייך לנושא החם: ט"ו באב
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Beautifully damaged

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautifully damaged אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beautifully damaged ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)