לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

infinity

אינפיניטי כלומר האין-סוף הכל בבלוג שלי יהיה יומן עלי , סיפורים שעברתי בחיים סיפורים מהיום-יום ,עצות ,סתם דברים שרציתי לשתף,תמונות,וגם עצות שלי בשבילכן והרבה נאומים כלפי אהבה עצמית , בריונות וכדומה... אוהבת ימי^^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

לילה טוב-יום השואה


רציתי רק להגיד לילה טוב ולשתף אתכם במשהו שרשמתי ליום השואה ולשתף שאני מרגישה בוגרת יותר השנה מבחינה רגשית

ולהגיד לכולם לילה טוב ושיהיה לכם יום מועיל מלא במסקנות טובות שתזכרו ולא תסלחו שתשארו יהודים גאים!

ובכללי עלי היה לי דיי סבבה היום חוץ מקצ שנאה באסק (אסק זה אתר של שאלות וניתן לרשום שם מאנונימי כלומר יכולים לקלל אותי מבלי שאני ידע מי זה)

ולא לא העתקי רשמתי הכל מילה במילה בהשראת סיפורים ותוכניות 


אוקי בתור התחלה רשמתי את זה בפייסבוק ושמה הרוב הן בנות אז רשמתי בנקבה אל תעלבו 
אז ככה דמייני את בבית צוחקת וצועקת על ההורים ובום דפיקות בדלת מפחידות שלא תשכחי בחיים באת לשם ואחותך הגדולה עצרה אותך באמצע ואמרה לך רוצי מהר ואל תחזרי עד שאבוא לקחת אותך וכמובן שהיא לא באה חזרתי קפואה מקור הביתה והוא היה ריק מכל נשמה 
פרצתי בבכי אמא אבא חיבוק בבקשה רק רצית חיבוק לקחת את בעצמך ויצאת לא הבנת מה קורה סביבך אנשים לבושים מדים צועקים על אנשים מסומנים במשו צהוב וצועקים עליהם ומרביצים להם ראית משו כזה ענק כמו בית כלא לא גטו אנשים צעקו רק לא זה הכל התמלא בענן של קיטור רכבת הכל היה אפלולי הכל היה כמו בסרט אימה רק רצית להתעורר מהסיוט אבל אז אחרי שהתחלת להבין מה קרה ראית שוטרים לא הבנת ואז כשהם רצו לכיוונך הבנת שאת צריכה לרוץ אבל אחחח קיבלת מכה והיית חייבת להמשיך נכנסת לתוך השלג שלא ייראו אותך וקמת בספה לצרחות של הכל יהיה בסדר רוצי ושמעת את הדפיקות האלה שוב לא האמנת אבל רק רצית לצרוח תודה לחסידים אך היית חייבת לברוח רק את נגד כל העולם מחפשת חיבוק מישו שינגב לך את הדמעה מישהו שילטף את פנייך הבוכות מישהו שיאהב אותך שיחבק אותך ואת ראית ציפור בשמיים ואמרת גמאני יהיה חופשיה גמאני רוצה לעוף לעולם לחופש וכך לא וויתרת הלכת לפח בריה לקחת מהר קליפה רקובה של תפוח אדמה וקיבלת מכה רצת מהר מהר רק רצית שתייה חמה א זה לא אפשרי זה רק חלום עכשיו תעצרו הכל זה סיפור שאני ימי כתבתי להעלת מודעות לשואה זה סיפור שנכתב שתנסו להבין את התחושה שלהם זה התחושה שניצולי השואה הסרטים התמונות והכל העבירו לי ברור שאנ לעל לא אוכל לחוות למזלי את הזוועת אבל חשוב לי להעביר הלאה לדור שלא ייזכה להכיר אותם לזכור ולא לסלוח כי זו לא חולשה להבין ששנאו אותנו רק על פי דת ואתם חלק מכם שופטים סתם על יופי אני יכולה להגיד לכם שאני במחויבות אישית עם החניכה שלי הלכנו לפארק והיא לא רצתה לשחק למה כי היה שמה בנים ובנים מסתכלים עליה מוזר לקחתי לה את היד ועלינו למתקן וזאת הייתה אני חושבת ההרגשה הכי טובה שהייתי לי בעולם זה הכי כל כך מרגש תחשבו כשאתם אוכלים לחם כמה אתם ברי מזל כמה. שזה לא ברור מעליו שאתם הולכי לבית הספר כמה שלא צוחקים עליכם כל דקה ודקה כמה שאנשים מסתכלים עליכם ומכבדים את הדת שלכם כמה שבחיים אל תשפטו מישהו
כמה שאתם צריכים להודות על היותכם בחיים ובחיים לא לרצות למות כי זו רק תחושה רעה של שניה וזה יעבור אל תדאגו אני לא ייתן לכם למות אני באתי לנסות להעביר לכם ריגוש תחושה של פעם רוצה שלא תשכחו לעולם לא לשפוט כי לנו זה לא היה נעים רוצה שתדעו לעזור לאחר כמו שדאגנו לעזור לנו אם תראו שמישהו יורד על משהו תעזרו לו אני רוצה שתבינו שזה לא ברור מעליו כל זה שתהיו גאים בדגל במדינה בעצמכם יהודים בעצמכם בני אדם תגידו תודה על העולם היפה אל תהי שקועים כל היום בפלאפון ואל תבכו שהו אלא הכי חדש תחייכו ותנסו לראות את העולם מנקודת מבט שונה זהו לא צריכה תגובת אני רק מבקשת שתעבירו את זה הלאה בתודה אני ימי:)

התמונה לא הכי מתאימה אבל לאדעת ניראלי שהיא סבבה

והשירים הם ביוטיפול פיפול של שר לויד בקאבר של בנות מהאינטרנט

וגם טייקן שאני אישית התאהבתי בהן היום הן מדהימות

המילים של ביוטיפול פיפול כיאילו מזכיר לי קצת בשואה רק מוצלחים רק יפים רק לא יהודים ולא חולים רק "מושלמים" היו בעלי זכויות בעצם

וטייקן פשוט מרגש כל פעם מחדש כי זה טייקן זה כזה אתה רוצה אותה רק כשאני פגוע וכל זה 

לילה טוב♥

ומחר בהצלחה לכולם תשארו חזקים בדיוק כמו שהם נשארו בשבילנו יהודים גאים!

אני יותר מאשמח לשמוע תגובות מהאנשים שקראו את כל הפוסט :)

נכתב על ידי yamyi , 8/4/2013 00:03  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  yamyi

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyamyi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yamyi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)