לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

החזייה של אבא


הבוקר חוויתי את אחד החלומות הטובים ביותר בחיי, למזלי יש תמיד את ההורים שלי שיעירו אותי בלי שום סיבה וישאלו משהו מטומטם כמו "ראית את החזייה של אבא?" שהאמת זה לא משפט כל כך נדיר בבית של שחקנים. 
התמונה שבחדר שלי עקומה, הצד הפולני שבי צועק לי "סדרי את זה מטומטמת!" אבל הצד הנערי שבי לא צועק כלום כי אין לו כוח.
נחזור לחלום, הוא לא היה כל כך מיוחד, אבל אחרי שאת רגילה לפגוש את החבר שלך כל יום ולפתע את לא רואה אותו במשך שבוע שלם, חלום עליכם מתמזמזים על המיטה שלך מרגיש מושלם, החלום הרגיש לי כל כך אמיתית שברגע שהתעוררתי שמתי לב שאני מנשקת כרית.
מזל שהדובי שלי היה עם הפנים למטה, עוד לא שוחננו על הדבור והדבורה.
השבוע הזה עבר לי בצורה נורמלית, אבל היום נתקלתי בכאב לב המטורף הזה שאני מקבלת כשאני מתחמקת מהכנת שיעורי בית או התאמנות למבחן, אז החלטתי לשבת מול המתמטיקה ולהסתכל לה בעיינים! אבל אז עמדתי לבכות מהחוסר ידע שלי בנושאים והחלטתי לוותר ולחכות לשיעור הפרטי או לבוקר שבו אעתיק את השיעורים. נשארו לנו רק 3 מבחנים אחרונים לסמסטר, ואלו הכי מכריעים, מתמטיקה-מפמ"ר, לשון-מבחן מסכם, ואנגלית-לא בעברית. האנגלית יעבור לי רוב הסיכויים בקלות עם ממוצע של 80 עד 90, תלוי כמה התחבבתי על המורה בסמסטר הזה, לשון גם יהיה בסביבות ה80 ומתמטיקה אני מצפה למכתב שיעבירו אותי לשלוש יחידות.
במצב רגיל לא היה לי אכפת לעבור, אבל מהפחד שלא אתקבל למגמת תאטרון וארצה להבחן לפסיכולוגיה, אני משתגעת, אחרי הכל לפסיכולוגיה צריך 5 יחידות ואני לא קרובה אפילו ללדעת מה זאת אומרת יחידות.
אני רואה את הילדים מסביבי ואני קולטת איך לאט לאט כל אחד מבין שעוד מעט בגרויות והגיע הזמן ללמוד. אני מוצאת את זה מקסים כשהערס של הכיתה מבקש שקט כי הוא לא מבין את התרגיל. ואז הוא צוחק על מישהי כי היא מרוקאית וכל ציפיותי נהרסות.


נו, אז איך הייתי היום ? מישהו יקרא את זה הפעם ?
נ.ב. הצד הפולני ניצח  

נכתב על ידי , 18/5/2013 20:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)