לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

שאלון סיכום שנה!


וואלה, השנה הכי טובה שהייתה לי בחיים. ( לבנתיים )
אז מכירים את זה שאתם ביסודי והמורה בסוף שנה נותנת לכם דף עם איך עברה עליכם השנה, מה הייתם משנים, מה אתם הכי זוכרים ושיט כזה? אז אני החלטתי לעשות אחד בעצמי, תרגישו חופשי לענות על אחת השאלות או על כולם אם תרצו בתגובות (:

שם: אודרי

מסיימת כיתה: ט'

מה החוויה הכי טובה שאת זוכרת מהשנה?: זה היה שבוע אחרי שאני וידיד שלי החלטנו שאנחנו חברים יותר מדי קרובים ולא נהיה ביחד כדי לא להרוס את זה, החלטנו להפגש ללמוד מתמטיקה אצלו, ובאתי כמובן ולמדנו למשך די הרבה זמן עד שאמא שלו קראה לנו לארוחת ערב, אכלנו, ולקחנו כמה קוביות שוקולד לחדר, זה היה טעם של שוקולד שלא אהבתי, אז חירטטתי קצת שאני לא אוהבת לאכול קוביות שוקולד לבד ואני אוהבת רק עם משהו( כשאני חושבת על זה, אם לא הייתי אומרת את זה הכל יכל להיות שונה) אז הוא התיישב עלי ודחף לי קוביה אחת לפה ועם הידים שלי הזיז לי את הפה בצורת לעיסה, כשאני מעונה ככה עצמתי את עיני ולפתע הבום והטראח, הוא נישק אותי. ומאז אנחנו ביחד. 

מה החוויה הכי גרועה שאת זוכרת מהשנה?: נפגשתי עם כמה חברים, זה היה ממש בתחילת השנה כשאני והחבר הנוכחי שלי עוד לא הכרנו הכי טוב בעולם והייתי אחרי פרידה מחבר אחר שהיה לי בקיץ, אחד מהידידים הקרובים שלי הביא את החברה החדשה שלו והיה אפשר לראות בעיינים שלה שהיא לא אוהבת אותי, שאלתי אותה למה היא ככה, והיא ענתה לי כי גם אני אקסית של ג'( שם לאקס ) שאלתי אותה " אז מה?" והיא ענתה לי פשוט ובצורה די כואבת "כשהייתם ביחד, הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ורוצה שנחזור" ועמדתי שם, בשוק, ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.

מה הדבר שהיית משנה?: ולמרות התקרית עם החבר הראשון שהיה לי (ג') ולמרות שאחרי זה הכרתי מישהו אחר ונפרדתי ממנו כי לא הצלחתי לסמוך עליו ולמרות שהכרתי אנשים שגיליתי פרצופים חדשים שלהם ולא ממש טובים , לא הייתי משנה כלום. כל מה שהדברים האלה עשו חיזקו אותי, גרמו לי להכיר את המציאות, הפכו אותי למי שאני היום.

מה הדבר שבחיים לא היית משנה?: את השנה הזאת.

לצערי, השנה לא לגמרי נגמרה עדיין, אז אני מקווה שזה ישאר ככה. (;
שלישי שלום כולם!

נכתב על ידי , 21/5/2013 20:00  
הקטע משוייך לנושא החם: לקראת סוף שנת הלימודים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)