לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

אוי החופש הגדול מתחיל מצויין!(בערך)+ציפיות לחופש


אתמול, בפעם הראשונה בחיי, סיימתי את שנת הלימודים ב20.6! 
כן כן, מעכשיו אני נחשבת שישיסטית ולא עוד חמשושית מסכנה שלא מבינה מהחיים שלה.
אני כבר חברה טובה של המוכרים בקיוסק הבית סיפרי ומכירה היטב את הדרך של הבית הספר
יודעת מטרה של כל חדר ויודעת גם איך להגיע אליו. מעכשיו אני גם במגמה.
מגמת תאטרון, רק גיליתי את התשובה וישר התעלפתי במקום. טוב לא במקום כי גיליתי את זה באוטובוס אבל בכל מקרה דאגתי לרוץ הביתה ולצרוח באוזניי ההורים שלי. גם כשקיבלנו את התעודות וגיליתי שהצלחתי לקבל את הארבע יחידות במתמטיקה על הנקודה האחרונה.
וגם עובר בהיסטוריה אחרי שנכשלתי קשות במבחן היחידי שהיה, ואני עוד מעט מתפנה לשלוח הודעה למורה ולהודות לו על זה שהעביר אותי.
אחרי שקיבלתי ממוצע 83 (!!!!!!!!) ושמחתי לגלות שלמרות האתיזם שלי קיבלתי 95 בתנך (!!!!!!) נסעתי עם כל החברים שלי לבית של אורי, שאצלה ישבנו ואכלנו ודיברנו וראינו הארי פוטר, ולמרות שלא היה הכי מעניין בעולם היה די כיף. בגלל האי חיבה שלי לסרטים של פנטזיה ומדע בדיוני אני לקחתי לי תנומה על ידו של חבר שלי והתעוררתי לאחר שהוא שבר כוס (רמז?) וניסיתי לחזור לישון להמשך הסרט אבל ללא הצלחה, ילדים התחילו להתפזר בערך חצי שעה לפני סופו של הארי פוטר (זה סרט ארוך בטרוף!) ואני עזרתי לאורי לסדר את הבית בזמן ששלושה חברים ראו את הסוף. הצעתי לחבר שלי לבוא אלי והוא שמח. אני שמחתי שהמחזור שלי הסתיים יום לפני וסוף סוף יכולנו להתמזמז כמו שצריך. לצערי אחרי שהוא הלך באו בעלי הבית כדי לחתום איתנו עוד שנה על הבית שאני גרים עכשיו, ואני שונאת ברמות. הבעיה היא לא עם הבית עצמו, למרות שהחדר שלי בגודל של מיטה לא עוזר, אלא אם האזור, אני גרה במרחק 30 דקות מהבית ספר וכל החברים שלי ובנוסף אני זוכה לראות כל יום למרות שני אנשים מהעבר שאני לא ממש רוצה לזכור. 
בסך הכל אתמול היה כיף וזאת הייתה דרך נהדרת להתחיל את הקיץ.
אני רושמת לי רשימה של ציפיות ומשימות לחופש והמטרה העיקרית היא לסיים את כל הרשימה!
מאחלת לכולם חופש נעים 3> 

נכתב על ידי , 21/6/2013 15:17  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)